Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Жахливе обслуговування клієнтів банку, постійне вимагання додаткових грошей за обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Валентина Бойко 30 червня 2025, 18:10
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
30.06.2025 р. звернулась за телефоном 3700 з приводу аренди сейфу. Годину нікчемні роботи-антипомічники футболили мене, з оператором так і не з'єднали. Далі в чаті орператор нарешті вказав адресу відділень, де є сейфи. На сайті цієї інформації немає. Залишила заявку, зі мною так ніхто і не зв’язався. Поїхала у відділення, де з мене стали вимагати, щоб я відкрила преміум картку і витрачала 10 тисяч гривень на місяць (який нормативно-правовий документ дозволяє встановлювати мені вимоги скільки я маю витрачати). На моє зауваження, що оператор мене направив сюди, відповідь співробітниці банку була «Так, бо вони не в курсі, що тут преміум підділення для vip-персон. Нешановний, огидний приватбанк, всі vip пресони — це ті, що зараз на фронті. І інших немає. По факту я витратила час на дорогу, я витратила час на спілкування з роботами 3700, які по суті настільки примітивні, що навіть елементарних питань вирішити не можуть. Я вислухала, що якщо я не витрачаю 25 тисяч в місяць, то я не можу обслуговуватись у відділеннях такого класу. Якого класу? Де б ваш клас був сьогодні, якби не віськові, яки захищають ціною свого життя таких наглих, навихованих істот? Яке право має банк вимагати постійно з мене гроші, я і так плачу за обслуговування картки ФОП. Я почитала скарги, всі пишуть одне і те саме, жахлива підтримка, скотське відношення, абсолютно не здатні вирішити жодне питання, тільки клянчуть гроші. Але мінфін не поспішає реагувати.

Коментарі - 2

+
0
Новий Новий Ізраїль вже тут
Новий Новий Ізраїль вже тут
30 червня 2025, 22:16
#
Чат бот и голосовые помощники во всех банках ужасные толку от них 0
+
0
am1
am1
3 липня 2025, 21:32
#
Єдине не зрозуміло якої реакції Ви очікуєте від мінфіна.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Жахливе обслуговування клієнтів банку, постійне вимагання додаткових грошей за обслуговування