Складнощі в отриманні інформаціі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Всі ці місяці, з моменту розірвання угоди я сплачувала кредит за реквізитами з додвідкі, яку мені надали в банку (сплачував мій батько через застосунок, всі квитанції я маю).
АЛЕ! зараз цього місяця не вдається поповнити картку через застосунок: вона заблокована чи що. Мій тато звернувся до банку, але там йому відповіли, що я маю сама звернутися на номер 3700 (я знаю що для дзвінків з-за кордону інший номер) зі свого номеру привязаного до картки. Ок. Але! Я закордоном в Непалі, тарифи на дзвінки тут 150 грн хв до України. Я намагаюсь звʼязатися з агентом банку через чат на сайті — Privat24 не вдається, бо я не є клієнтом банку…я вже декилька разів робила селфі та відправляла фото, проходила авторизацію.
Мені потрібно вирішити мою проблему через інтернет, через сайт без дзвінків до України бо це для мене немаленькі гроші.
Я просто хочу отримати виписку-довідку скільки залишок кредиту та як його продовжувати сплачувати. Нажаль ПриватБанк дуже ускладнює цим життя: чи це такий сенс, що зараз я не можу сплатити кредит бо оплата не проходить, щоб потім нараховувати відсотки та мені платити штрафи? Мало того, що без попередження розірвали договір минулого року, було також складно отримати будь-яку інформацію від банку. Та навіть щоб отримати довідку минулого року мені знадобилось декілька днів, поки мене перенаправляли з одного фахівця до іншого, надсилали недійсні посилання. Це дуже ускладнює життя. Я незадоволена цим обслуговуванням, хоча до розирвання угоди я багато років була клієнтом банку.