Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Підтримка клієнтів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Mike Oblomoff 22 квітня 2025, 23:07
22.04.2025 звертався через сайт приват24 до підтримки з питанням щодо заблокованих рахунків. Тривалий час відповідав автовідповідач, котрий налаштований таким чином аби не турбувати оператора, але необхідні відповіді не надає. Коли, в решті решт, таки вдалося з'єднатися з оператором, то оператор надавав плутані відповіді, з яких виходило, що він не в темі, яку я намагався обговорити. Мені доводилося багато разів цитувати попередні відповіді оператора щоб він зрозумів, про що йде мова.
Після отримання мною відповідей на мої питання, я попросив оператора відіслати наш діалог на електронну скриню, щоб я міг у подальшому спиратися на отриману консультацію, але оператор мені повідомив, що такої можливості немає. Як так немає? А як мені тоді посилатися на відповіді по моїх питаннях?
Після цього, я попросив оператора оформити скаргу з цього приводу. Оператор погодився, а я почав чекати на відповідь і попросив оператора надати мені посилання на оформлену скаргу аби я міг відстежувати її рух. На що оператор мені повідомив, що така можливість теж не передбачена! Це якесь знущання над людьми! При Коломойському такого не було! Перетворили нормальний банк на якусь «шарашкіну контору», у якій ніхто ні за що не відповідає!
У минулому році банк без моєї згоди списав з пенсійного рахунку кошти за вимогою виконавчої служби, що також не мав права робити. Він міг тільки блокувати рахунок і то, тільки у певному обсязі, який передбачено постановою Кабміну!
Це не банк, а якійсь жах став. Я був клієнтом цього банку із самого початку його відкриття й користувачем системи клієнт-банк і інтернет банкінгу. Тому маю враження від того, як він працював раніше і як він працює зараз.

Коментарі - 4

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
23 квітня 2025, 11:18
#
Все счета в банке текущие. Поэтому когда твоя пенсия заходит на такой счет. Статус теряеться. Поэтому исполнитель ее спокойно списывает. Банк чисто технически не может открыть карточный спецсчет. А то что пишет что счет пенсионый это просто тариф.
+
0
Mike Oblomoff
Mike Oblomoff
23 квітня 2025, 14:52
#
Вы сотрудник банка?
А почему в банке что-то должно «теряться», хоть статус, хоть деньги? Это что-то новое в сфере банкинга! Спасибо, что объяснили. Буду хранить в матрасе.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
23 квітня 2025, 15:19
#
Если искать информацию, а не опираться на ЗУ которое в украине очень специфическое. То можно найти оф ответ банков перед НБУ где будет написано что счета все текущие и нет возможности регулировать где соц где обычные начисления
+
0
Mike Oblomoff
Mike Oblomoff
23 квітня 2025, 15:36
#
Мне, как клиенту банка, документы внутреннего распорядка нужно изучать? Или, всё-таки, исходить из законов, пусть и не совершенных?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку