Підтримка клієнтів.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Після отримання мною відповідей на мої питання, я попросив оператора відіслати наш діалог на електронну скриню, щоб я міг у подальшому спиратися на отриману консультацію, але оператор мені повідомив, що такої можливості немає. Як так немає? А як мені тоді посилатися на відповіді по моїх питаннях?
Після цього, я попросив оператора оформити скаргу з цього приводу. Оператор погодився, а я почав чекати на відповідь і попросив оператора надати мені посилання на оформлену скаргу аби я міг відстежувати її рух. На що оператор мені повідомив, що така можливість теж не передбачена! Це якесь знущання над людьми! При Коломойському такого не було! Перетворили нормальний банк на якусь «шарашкіну контору», у якій ніхто ні за що не відповідає!
У минулому році банк без моєї згоди списав з пенсійного рахунку кошти за вимогою виконавчої служби, що також не мав права робити. Він міг тільки блокувати рахунок і то, тільки у певному обсязі, який передбачено постановою Кабміну!
Це не банк, а якійсь жах став. Я був клієнтом цього банку із самого початку його відкриття й користувачем системи клієнт-банк і інтернет банкінгу. Тому маю враження від того, як він працював раніше і як він працює зараз.