Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Блокують рахунки за фейковими скаргами не розбираючись по суті

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
wjshohs2 22 квітня 2025, 22:28
У цьому місяці мені надійшов від знайомої платіж близько 4000 грн в якості повернення боргу. У призначенні платежу у квитанції людина (оскільки повної довіри до неї не було) на моє попереднє прохання зазначила: повернення боргу.

Після платежу пройшло 2 дні і ця 'людина' написала скаргу до привата, про те, що платіж помилковий та вона не отримала послуги/товар та хоче повернути кошти.

Я писала у підтримку привата, надала квитанцію та пояснення про те, що це повернення боргу, про що зазначено у квитанції. Оскільки сума невелика борг ніяк документально не оформлювався. Натомість підтримка попросила надати фото картки відправника. Співробітниця банку надзвонювала у робочий час, я була зайнята на роботі і не могла відволіктися, щоб надати додаткові документи. Після роботи я з’ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток з приміткою: 'ваші рахунки не можуть бути розблоковані'.

Як я дізналася пізніше, гроші позчальниця відправляла з віртуальної інтернет картки, отже нема в принципі ніякої можливості покласти картку на стіл та сфотографувати для банку. Банк про це знав, але все одно вимагав від мене фото карти, якої не існує, бо вона віртуальна. Відповідно заблокував по бєспрєдєлу без можливості розблокування.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 квітня 2025, 11:17
Відгук зараховано (на 23.04.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 3

+
0
SergeyNina
SergeyNina
22 квітня 2025, 23:19
#
Скриншот в приват 24 для виртуальной карты.
Вообще что-то не так здесь.
Какой товар или услугу указал человек в заявлении? Сотрудники банка вообще ничего не проверяли принимая заявление от клиента что ли?
+
0
wjshohs2
wjshohs2
23 квітня 2025, 10:59
#
Не знаю який товар чи услугу, приват не повідомляє про це. я так зрозуміла, що це для них формальна процедура — є будь яка скарга і не важливо, яке призначення платежу визначив до цього скаржник у квитанції - вони блокують повністю весь аккаунт і з карткою на яку заши кошти і з усіма іншими картами, у т.ч. кредитними особливо не розбираючись у ситуації. при цьому не дають фактичної можливості та часу надати інші докази.
+
0
am1
am1
25 квітня 2025, 13:29
#
Ось так просто можна оскаржити платіж?! Цікаво чому переводи шахраям майже неможливо оскаржити.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Блокують рахунки за фейковими скаргами не розбираючись по суті