Невдале поповнення через термінал самообслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 21 березня 2025, 15:58
- #
«Отримав уточнення, що в купюроприйомнику є окремі
металеві предмети, тому мушу їх прибрати.»
В такому разі потрібно повертати готівкові кошти, а не тиснути «продовжити»…
металеві предмети, тому мушу їх прибрати.»
В такому разі потрібно повертати готівкові кошти, а не тиснути «продовжити»…
- +
- 0
-
- Ярослав Калінін
- 22 березня 2025, 7:17
- #
Думав про це.
Але коли відкрився той самий купюроприймач, то самих купюр там було менше візуально, тому вирішив все ж спробувати знову, сподіваючись на випадкову помилку.
Але коли відкрився той самий купюроприймач, то самих купюр там було менше візуально, тому вирішив все ж спробувати знову, сподіваючись на випадкову помилку.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 21 березня 2025, 22:16
- #
За один день такие вопросы решаются редко.
Нужно было жать отмена.
Банкомат бы выдал все назад.
Теперь ждать от пяти банковских дней, может быстрее выйдет инкассации провести инкассацию и решить вопрос.
Инкассация сейчас редко ездит по сбоям.
Если вы кинули в купюроприемник монеты, скрепки или их кинул кто то другой или просто купюроприемник сломался кто-то то это ещё возможно несколько дней пока приедут техники.
Нужно было жать отмена.
Банкомат бы выдал все назад.
Теперь ждать от пяти банковских дней, может быстрее выйдет инкассации провести инкассацию и решить вопрос.
Инкассация сейчас редко ездит по сбоям.
Если вы кинули в купюроприемник монеты, скрепки или их кинул кто то другой или просто купюроприемник сломался кто-то то это ещё возможно несколько дней пока приедут техники.
- +
- 0
-
- Ярослав Калінін
- 22 березня 2025, 7:19
- #
Там була тільки кнопка продовжити без окремих кнопок відміни, на жаль.
Що стосується інкасації - її провели на наступний день, коли перетелефонував ще раз.
Особливо сподобалось питання — «А ви фіксували заявку на ремонт термінала?».
В цей момент зрозумів, що в цьому банку все дуууууууже важко.
Що стосується інкасації - її провели на наступний день, коли перетелефонував ще раз.
Особливо сподобалось питання — «А ви фіксували заявку на ремонт термінала?».
В цей момент зрозумів, що в цьому банку все дуууууууже важко.
- +
- 0
-
- Ярослав Калінін
- 22 березня 2025, 21:26
- #
Інкасацію провели на наступний день.
Заявка досі висить, кошти не повернуто.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 23 березня 2025, 1:28
- #
Если банкомат терминал не работал это очень хорошо, легче будет разбираться банку. Инцидент был 20.03, 21.03 инкассация была 22.03,23.03 нерабочие дни. Скорее всего до конца следующей недели зачислят на карту.
- +
- 0
-
- Ярослав Калінін
- 23 березня 2025, 7:21
- #
В суботу та неділю вони теж працюють — з їх слів. Але оперативно вирішувати нічого не хочуть.
Завтра той самий 5ий день, протягом якого питання має бути закрито
- +
- 0
-
- Ярослав Калінін
- 23 березня 2025, 16:27
- #
Сюр продовжується
У мене було створено 2 заявки, але по різним терміналам — оператор не відразу розібралась.
По обом був статус — очікуйте інкасацію.
Інкасація по обом відбулась ще 21.03.
І що думаєте?
По тому, що був зафіксований помилково, вже є відповідь.
А по правильному терміналу досі очікую інкасацію, яка вже була.
Клоуни просто.
- +
- 0
-
- Ярослав Калінін
- 26 березня 2025, 3:43
- #
На 6ий дкнь повернули кошти.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
20.03 виконував поповнення свої картки через Термінал Приватбанку за вул. Борщагівська 154а. Термінал такий, що і приймає готівку, і видає.
Після внесення коштів, термінал провів перерахунок коштів в сумі 12300 грн.
Отримав уточнення, що в купюроприйомнику є окремі металеві предмети, тому мушу їх прибрати.
Ще раз натиснув продовжити і отримав помилку на екрані, а сам термінал видав чек про неуспішну операцію.
Оператори К Ц дуже ввічливі, але допомогти не змогли і я досі в очікуванні коштів.
Доречі, термінал вже другий день стоїть без можливості внесення та зняття готівки, хоча це ТЦ і там багацько людей щоденно проходить.
ПриватБанк вкотре доводить, що навіть не намагається вирішувати оперативно проблемні питання клієнтів. І найцікавіше, що я ще чекаю не повернення, а РІШЕННЯ щодо ситуації — тобто воно може бути і негативним. Сюр.