Зимова підтримка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мій батько-пенсіонер ще у грудні 2024 року на відділенні Приватбанку оформив заявку на отримання 1000 грн. як зимової підтримки за програмою «Національного кешбеку». У січні працівник відділення йому сказала, що коштів немає, так як в січні не було фінансування за цією програмою. 7 лютого 2025 року моєму батьку нарешті видали картку і сказали, що вродовж 10 днів на неї будуть зараховані кошти. Сьогодні вже 1 березня, коштів як не було так і немає. До банку додзвонитися важко, всі письмові звернення на розгляді… Тим часом всі наші знайомі вже давним давно отримали цю допомогу, щоправда в інших банках. Можливо хтось знає, куди ще можна написати скаргу на Приватбанк з цього приводу?
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||