Зламали акаунт та вкрали гроші
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Додатково хочу повідомити, що я звернулася до Приватбанку з листом про повернення вкрадених коштів, оскільки дані операції я не ініціювала та нікому не повідомляла свої персональні дані.
Відповідно до вимог пункту 143 розділу VІI Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних інструментів, затвердженого постановою Правління Національного банку України № 164 від 29.07.2022 надавач платіжних послуг у разі виконання помилкової платіжної операції з рахунку неналежного платника, якщо власник рахунку/держатель невідкладно повідомив про платіжні операції з використанням платіжного інструменту, які ним не виконувалися, зобов’язаний негайно після виявлення помилки або після отримання повідомлення (залежно від того, що відбулося раніше) переказати за рахунок власних коштів суму платіжної операції на рахунок неналежного платника. Надавач платіжних послуг зобов’язаний також відшкодувати неналежному платнику суму утриманої/сплаченої неналежним платником комісійної винагороди за виконану помилкову платіжну операцію (за наявності такої комісійної винагороди).
Таким чином, сподіваюсь, банк виконає вимоги законодавства та поверне вкрадені у мене гроші через власну необачність та непрофесійність роботи.
Відповідно до вимог пункту 143 розділу VІI Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних інструментів, затвердженого постановою Правління Національного банку України № 164 від 29.07.2022 надавач платіжних послуг у разі виконання помилкової платіжної операції з рахунку неналежного платника, якщо власник рахунку/держатель невідкладно повідомив про платіжні операції з використанням платіжного інструменту, які ним не виконувалися, зобов’язаний негайно після виявлення помилки або після отримання повідомлення (залежно від того, що відбулося раніше) переказати за рахунок власних коштів суму платіжної операції на рахунок неналежного платника. Надавач платіжних послуг зобов’язаний також відшкодувати неналежному платнику суму утриманої/сплаченої неналежним платником комісійної винагороди за виконану помилкову платіжну операцію (за наявності такої комісійної винагороди).
Таким чином, сподіваюсь, банк виконає вимоги законодавства та поверне вкрадені у мене гроші через власну необачність та непрофесійність роботи.
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 24 лютого 2025, 22:56
- #
Вероятнее всего в вашем смартфоне банковский троян который перехватил данные для входа в ваш аккаунт.
Запустите антивирус и смотрите список установленного на предмет подозрительного.
Хоть бы банк все расследовал и вернул, а не сказал что виноват клиент.
У вас перехватили пароль входа вероятнее всего раз так быстро вошли и скорее всего могли дублировать сим карту
Дуже шкода, що ви потрапили в таку ситуацію, але конкретно цей примат банк не читає тут відгуків, це вам треба в поліцію та НБУ звертатися, це буде краще для вирішення даної ситуації. Щодо відсотків по кредиту, врешті решт за рішенням суду можна списати відсотки і кредит, котрі нарахувалися через дії шахраїв. Але, на жаль, дуже шкода, що на все це ви витратите багато часу і нервів, через те, що цей примат банк максимально недосконалим.
«В сьогоднішніх складних умовах війни я постійно старалася допомогати іншим перераховуючи кошти на різні збори ЗСУ, підтримку ВПО та іншим потребам»
Краще не робіть цього, ви сплачуєте податки з кожної зарплати, тим самим держава вже має скеровувати всі кошти з податків і на ЗСУ і на підтримку ВПО, а то виходить, що ви податки платите, потім на збори ЗСУ і підтримку ВПО гроші надсилаєте, а державний примат банк втягує вас в таку історію, тому думайте краще зараз про себе.
Сподіваюся ваша ситуація вирішиться з мінімальними для вас втратами часу, нервів і коштів…
«В сьогоднішніх складних умовах війни я постійно старалася допомогати іншим перераховуючи кошти на різні збори ЗСУ, підтримку ВПО та іншим потребам»
Краще не робіть цього, ви сплачуєте податки з кожної зарплати, тим самим держава вже має скеровувати всі кошти з податків і на ЗСУ і на підтримку ВПО, а то виходить, що ви податки платите, потім на збори ЗСУ і підтримку ВПО гроші надсилаєте, а державний примат банк втягує вас в таку історію, тому думайте краще зараз про себе.
Сподіваюся ваша ситуація вирішиться з мінімальними для вас втратами часу, нервів і коштів…
- +
- +11
-
- Shurik Linnik
- 27 лютого 2025, 11:43
- #
Оператор це болванчик який розповідає наративи згідно з посадових обовязків, тому незвертайте увагу. Вашою справою повинна займатись поліція та служба безпеки привату, якщо ж підтвердеться що гроші зняли з ip-адреси що ви використовуюте то справа кепська.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.88 | 41.48 |
Всі курси банку |
Всі гроші були виведені на картковий рахунок № 5457 0822 2461 0449 клієнта АТ КБ «Приватбанк» Мірченко В.
Також вночі на мій телефон були здійснені дзвінки Приватбанком. Вочевидь служба безпеки банку бачила підозрілі операції, проте не зупинила їх.
Коли я вранці прокинулася і побачила пропущені дзвінки банку я відразу зайшла в Приват-24 та перевірила рахунки та виявила крадіжку.
Приблизно о 6.15 я зателефонувала в банк та повідомила про крадіжку грошей.
Після цього я звернулася до поліції і відділення приватбанку для відновлення доступу до Приват-24.
23.02.2025 мені знову було заблоковано вхід до Приват-24 через введення неправильного паролю при вході, хоча в цей час я займалася домашніми справами та не здійснювала вхід до акаунту.
Зателефонувавши на гарячу лінію Приватбанку, оператор підтвердила, що хтось знову здійснював спроби входу до акаунту.
Запитавши у оператора як йде розгляд моєї заяви про шахрайство, оператор відразу відповіла, що це я сама поділилася персональними даними завдяки чому шахраї змогли зайти в мій акаунт.
Всі мої заперечення, що такого не було і я взагалі нікому не повідомляла свій логін, пароль та іншу інформацію, що могла б бути використана для входу в акаунт, оператор відкинула. Її вердикт по суті зводився до того, що оскільки хтось увійшов до мого акаунту, то значить я сама надала дані шахраям.
До цього один з операторів контакт-центру повідомляв мені, що особа Мірченко їм знайома та на цей рахунок вже були здійснені підозрілі операції, проте банк продовжує обслуговувати та не блокує цього клієнта.
В цій безглуздій ситуації вже не йде мова про вкрадені мої особисті 17 000 грн., а тільки про вкрадені у банку їх 18400 з кредитної карти. Оскільки банк «вішає» на мене сплату відсотків за вкрадені кредитні кошти. Всі представники банку до яких я зверталась мені відразу казали, що для припинення нарахування відсотків, я повинна погасити кредит.
Я працюю лікарем-педіатром і вкрадені кошти для мене є дуже значною сумою. В сьогоднішніх складних умовах війни я постійно старалася допомогати іншим перераховуючи кошти на різні збори ЗСУ, підтримку ВПО та іншим потребам. В такій ситуації позиція банку для мене є неприпустимою та образливою. Вважаю, що служба безпеки банку бачила як виводили мої гроші, з якого пристрою був здійснений вхід в мій акаунт але не вжила жодних заходів для припинення крадіжки.