Немає квитанції
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Звернувся в онлайн-чат підтримки з проханням надати квитанцію або хоча б підтвердження платежу та пояснити, куди поділися гроші. У відповідь — нуль реакції. Просто створили звернення з терміном розгляду 2 дні. Чому я маю чекати два дні, щоб отримати квитанцію або хоча б номер транзакції для перевірки?
Якщо Приват24 позиціонується як платіжний сервіс, чому немає квитанції одразу після операції? Чому через інші сервіси квитанція формується миттєво, а тут — чекати невідомо скільки? чому посередники можуть надати одразу квитанцію, а тут не знаєш, що з коштами.
Станом на 12 ночі в мобільному додатку мій платіж на 7 тисяч гривень зник з історії — ніби його й не було! Повторно звернувся в онлайн-чат — відповіли стандартним «Ми вас розуміємо». Серйозно? Мені потрібні не співчуття, а рішення проблеми! і це при тому, що ще потрібно платити комісію.
Переказ із картки на картку має бути миттєвим, а не «йти» три дні невідомо куди. Складається враження, що простіше було б відправити гроші Укрпоштою…