Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Затримка по виплаті

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AndriiPa 28 січня 2025, 15:59
Дивна і незрозуміла ситуацію.

В Приват Банку є фоп майже рік.
Кожен місяць надходить заробітня плата з США в валюті USD.
Після чого бухгалтер виводить на гривню, сплачує податки і виводить за реквізитами на карту.
В кінці грудня поставили на виведення 103 000грн. Досі кошти так і не прийшли за реквызитами на монобанк.
Телефонував в приват банк, відповили, що кошти підпали під моніторинг без деталізації причини (при цьому ніякого оповіщення щодо цього від банку не було, через 4 дні сам через техпідтримку вияснив, чому не зараховуються кошти). Попросили зачекати 5 робочих днів, зачекав тиждень, знову телефонував, без результату. Питав, з ким можна поспілкуватися з цього приводу, казав, що готовий надати будь-які документи, так як у мене все офіційно, казали, що передадуть звернення і все, на цьому повна тиша. Потім був на відділенні декілька разів, намагався вирішити проблему, але там відповідали теж саме, мовляв, очікуйте і так далі, але невідомо скільки чекати, вже пройшов місяць, всі податки сплачені і я не розумію в чому причина, чому я залишаюся без коштів. Ніхто ніяких термінів не надає, причин не каже, з відповідальним відділом зв’язку ні у кого немає.
А вчора ще телефонував в приват по іншому питанню, на що мені дали не професійну відповідь, було помітно, що консультант придумує інформацію на ходу. Я попередив, що буду закривати у цьому банку ФОП і рахунки та переходити на інший, на що мені відповіли:
— Добре, закривайте. Дякуємо за звернення і гарного вечора. І прости скинули дзвінок.
P. S.
Клієнтоорієнтованість на найвищому рівні, і це я Gold-клієнт. Загалом, буду подавати скаргу до Національного банку та Мінфіну.

Коментарі - 4

+
0
Pumbovik
Pumbovik
28 січня 2025, 16:27
#
Голдклуб это старый развод клиентов в надежде что еще кто-то за это платит
+
+44
Fantomas2020
Fantomas2020
28 січня 2025, 17:47
#
ПриватБанк, видимо «обиделся» на клиента за то, что тот регулярно выводил свои деньги на монобанк после уплаты налогов. И решил через финшмон избавиться от ненужного клиента, даже не попросив документов, подтверждающих источник происхождения денег.
+
+15
Shurik Linnik
Shurik Linnik
28 січня 2025, 20:20
#
Банки підтримали 50 тисячне обмеження, зате дропери працюють як працювали та й горя не знають. Зате зоконослуяну людину водять по колу.
+
+15
Lana30
Lana30
29 січня 2025, 10:32
#
Своим все, остальным закон.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку