Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Порушення з боку банку без розбору

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Максим Красиков 23 січня 2025, 17:40
Декілька днів тому прийшла анкета в додатку від приват24 і оновлення документів запросило через дію. Через кілька днів у мене перестав працювати додаток Приват24. Як пізніше з’ясувалося, на гарячій лінії Приват-Банк написав, що прийняв рішення про припинення обслуговування моїх рахунків в односторонньому порядку. Я спробував дописатися на гарячу лінію, на що мені відповіли що не мають жодної інформації і сказали звертатися до відділення. Я написав ще один лист на help@pb.ua, на що вони відповіли теж саме. І через 1 день надіслали листа з причинами припинення обслуговування мене, а саме:

Банк, керуючись вимогами частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ, Положенням про здійснення
банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від
19.05.2020 № 65 (далі-Положення № 65), внутрішніми документами Банку з питань фінансового моніторингу,
врахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій, повідомляє про прийняття 22.01.2025р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцеві бенефіціарні власники / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.

Мені не ясно що саме я порушив, я використовую карти приват банку для оплати куплених мною сервісів, і покупок в цілому, так само для переказів друзям та близьким. Великих обертів за картами я не робив. За кожну переказану суму я можу відзвітувати.
Я є клієнтом цього банку вже, мабуть, років 20, і дуже неприємно, що банк так поводиться зі своїми клієнтами.

Коментарі - 2

+
0
Shurik Linnik
Shurik Linnik
25 січня 2025, 20:16
#
Мабуть все ж таки чистять клієнську базу. Математична модель привата сама все робить)))
+
+15
Максим Красиков
Максим Красиков
27 січня 2025, 15:11
#
Так вся проблема в тому, що гроші не повертають з карти. Кажуть, приїжджайте до відділення, що мені вкрай не зручно робити. У мене є дiя підпис, можу підписати їхній документ раз вони захотіли закрити мені рахунок, готовий їм надати таку можливість. Але не хочуть гроші віддавати, кажуть лише через відділення, просто нема слів. Шахраї! Користуються будь-яким випадком, аби не віддавати людині його гроші.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.45 49.45
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.45 49.45
USD 41.75 42.35
Всі курси банку