Відгук щодо роботи терміналів самообслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Аліса Боєвець
- 30 грудня 2024, 9:59
- #
Можливо, варто розглянути можливість встановлення камер у терміналах, які б фіксували процес внесення купюр. Це могло б допомогти в подібних ситуаціях, коли необхідно перевірити точну суму внесених коштів. Думаю, це підвищило б довіру клієнтів і дозволило вирішувати такі питання більш оперативно.
- +
- 0
- Shurik Linnik
- 30 грудня 2024, 10:53
- #
Є кілька технічних способів перевірити купюри в терміналі, чи спробував це зробити приват невідомо. Наступного разу коли будете вносити кошти, фотографуйте або зробіть нотатки номерів купюр. Бо на жаль збій в роботі приват терміналів це вже норма життя.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.4 |
USD | 42.05 | 42.65 |
Всі курси банку |
Добрий день!
Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.
Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).
Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.
Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.