Банк котиться в прірву
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +48
- Shurik Linnik
- 29 грудня 2024, 18:27
- #
Приват почуває себе вище Констітуції. Якесь відокремлене від держави потворне утворювання, яке плювало на всі закони держави Україна.
Однозначно. В мене вже зібралося більше 20 звернень від військових про те що їм порізали кредити без причини і головне ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ПОВІДОМЛЯТИ ПРИЧИНУ, ссилаються на якісь алгоритми які вважають військових ЛЮДЬМИ ТРЕТЬОГО СОРТУ які всеодно сьогодні завтра здохнуть, А ХТО ПРИВАТУ БУДЕ ГРОЩІ ВІДДАВАТИ???
- +
- +3
- Shurik Linnik
- 29 грудня 2024, 19:20
- #
Зараз війна, здохнути можна де завгодно. На нули, чи на роботі, чи перепливаючи Тісу, чи стоячи у відділені привату.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.4 |
USD | 42.05 | 42.65 |
Всі курси банку |
1.Нехтування потребами клієнтів;
2.Постійні «сірі» побори і комісії про які ти можеш дізнатись тільки перечитавши достобіса папірців договору малим шрифтом з боку із зірочкою;
3.Тлумачення на власний розсуд законів України;
4.Дискримінація військових ЗСУ, за ознакою приналежності до касти НЕБЛАГОНАДІЙНИХ!!!
5.Не прозорі правила видачи кредитів, які банк тримає в таємниці і не розкриває клієнтам;
6.Блюзнірське відношення колл центрів до потреб клієнта;
7.Низький рівень мотивації співробітників, через що спостерігаються постійні черги у відділеннях з трьох бабусь яких обслуговують 3 години;
8.Постійні зміни правил в обслуговуванні клієнтів в односторонньому порядку;
9.Не виконання банком взятих на себе обов’язків;
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.