Година очікування в контакт центрі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Yaroslav09
- 17 грудня 2024, 10:10
- #
Навіть тут Ви відповідаєте стандартно. ГАНЬБА. Моє питання не було вирішено!!! IVR не вирішіть те питання. Тобто для вас година очікування на лінії це вважається нормою?
- +
- 0
- Shurik Linnik
- 17 грудня 2024, 17:20
- #
Це вже не той банк початку 2000х, зараз там кризіс фахівців. Тому приват відповідає шаблонно, бо скотився за рівнем обсуговування до аутсайдерів.
- +
- 0
- Гой Иванович под солями
- 22 грудня 2024, 17:21
- #
Примат бак одна из тех помоек в которой еще хоть как-то работает калл центр уровень сотрудников калл центра примитивен, зато в других помойках уже давно работают одни боты роботы от которых можно сойти с ума, толку от них 0 гемора на 1000%
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Жахливий банк, жахливий сервіс
Питання не вирішено, осадочок залишився,
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
У випадку необхідності блокування голосовий помічник пропонує натиснути 3, без підключення оператора.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.