Мінфін - Курси валют України

Встановити

Година очікування в контакт центрі

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Yaroslav09 16 грудня 2024, 23:04
Ау… Контакт центр працює взагалі чи як? Ви вважаєте, що дозвон до контакт центру має перевищувати 40 хвилин? Це просто ЖАХ, найбільший банк країни, а сервіс такий собі, щоб увійти у веб версію, треба 5 разів пройти верифікацію, бо тупо зависає на екрані дзвінка від банку і все, в чаті прорватись через робота неможливо, щоб ти не робив. Можливо ПриватБанк підкажете чарівне слово? Бо Ваша Яна окрім стандартної відповіді нічого не надає. Повертаюсь до дозвону до контакт центру, у Вас у вечірній час один чи два оператора працюють? Чи може у Вас щось зламалось і всі намагаються додзвонитися? Чи напевно все-таки треба почати покращувати якість дозвону. Цікаво аби мені потрібно було заблокувати карту, при цьому не маючи застосунку і можливості в нього увійти, я б теж чекав більше 40 хвилин? Комісії брати вмієте, а зробити щось для покращення ні. Надіслав би скриншот з часом очікування, на жаль в коментарях цього не можна зробити.
Жахливий банк, жахливий сервіс

Питання не вирішено, осадочок залишився,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 9:08
Вітаємо…
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
У випадку необхідності блокування голосовий помічник пропонує натиснути 3, без підключення оператора.

Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.

Коментарі - 3

+
0
Yaroslav09
Yaroslav09
17 грудня 2024, 10:10
#
Навіть тут Ви відповідаєте стандартно. ГАНЬБА. Моє питання не було вирішено!!! IVR не вирішіть те питання. Тобто для вас година очікування на лінії це вважається нормою?
+
0
Shurik Linnik
Shurik Linnik
17 грудня 2024, 17:20
#
Це вже не той банк початку 2000х, зараз там кризіс фахівців. Тому приват відповідає шаблонно, бо скотився за рівнем обсуговування до аутсайдерів.
+
0
Гой Иванович под солями
Гой Иванович под солями
22 грудня 2024, 17:21
#
Примат бак одна из тех помоек в которой еще хоть как-то работает калл центр уровень сотрудников калл центра примитивен, зато в других помойках уже давно работают одни боты роботы от которых можно сойти с ума, толку от них 0 гемора на 1000%
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися