Проблема при внесенні грошей через банкомат самообслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 14
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 15 грудня 2024, 14:35
- #
Терминал під час збою у програмному забезпеченні може не встигнути записати в журнал та передати на сервер данні про операцію. але в журналі операційної системи відобразиться информація про сбой в сістемі. Тобто треба знімати купюроприймач, та везти в сервіс. Це якщо не допогла инкасація. В вашому випадку якщо банк не піде вам на зустріч, звертайтесь до суду. Ще раз попереджую що у привата брак кваліфіцірованих технічних спеціалістів. Тому якщо ви йдете до терміналу вносити велику сумму грошів перепишіть номера купюр та номінали.
Приват відповів, що перше що вони зробили це перевірили логи.
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 20 грудня 2024, 19:05
- #
Тоді вам потрібно шукати свідків, бо якщо за вами утворилась черга то мабуть все ж ви проявляли якесь невдоволення що до роботи терміналу. Звертайтесь до суду, бо приват на поступки не йде.
Так, гарцувала за спиною діваха, я і старався швидше запихнути.Дякую за підсказки!
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 15 грудня 2024, 22:45
- #
Не нужно было вносить купюры если начался такой сбой. Теперь вся надежда на честность сотрудников. Да их не хватает. Да, есть вороватые которые и унесли ваши деньги так как в логах была такая сумма
На сьогодні привабанк після 7відмов по моїм заявкам та запиту Нацбанку повідомив «Шановний кліент!.Ваше звернення було розглянуто. ОПЕРАЦІЯ. УСПІШНА,КОШТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ ПРИЙНЯТО, ЗБОЇВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ОПЕРАЦІЇ НЕ ЗАФІКСОВАНО.
Підстав для повернення немає.
Дякуємо за звернення! Команда ПриватБанку!»
Отакий у нас Провідний банк.
- +
- 0
-
- Гой Иванович под солями
- 17 грудня 2024, 22:39
- #
Ваше мнение очень важно для нас — наиболее известная фраза из лексикона электронной бабы, богатого, как у Эллочки-людоедки. Можно утверждать, что 95% жителей этой страны слышали её, испытывая при этом всю гамму негативных эмоций. Остальные 5% относятся к хронически глухим индивидуумам, которые лишены возможности пользоваться телефоном.
- +
- 0
-
- Гой Иванович под солями
- 17 грудня 2024, 22:42
- #
Для чего придумали видео фиксацию на телефон? Запись была бы и доказательство в суде + моральный вред вносить суммы желательно с периодичность по 5000 гривен
Зашел в ближайшее отделение привата так мне там сказали, что они ничем помочь не могут. Даже если бы, это произошло в помещении отделения. Сказали : Звоните на 3700.
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 20 грудня 2024, 15:30
- #
Коли вони винні найдуть 1000 способів уникнути виплат, але коли винен клієнт то приват буде викручувати руки до останнього. Забудьте про повагу до клієнтів у привату.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.89 | 45.89 |
USD | 40.77 | 41.37 |
Всі курси банку |
Я терміново звернувся на гарячу лінію банку, але мені запропонували чекати 5 діб.
Оскільки це був останній кредитний день я змушений був о 18.20 внести додатково 9000грн.
Всі мої заявки на повернення коштів були відхилені.
Цей термінал самообслуговування знаходиться за адресою Хрещатик 26.
29.11.24 об 11.40 була проведена інкасація цього терміналу номер TS207170. Операція проводилась дуже швидко, однією людиною за 2 хвилини.Гроші складались інкасатором в карман.