Підключення до GooglePay
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +2
- Катерина Долгополова
- 1 грудня 2024, 19:31
- #
При зверненні до служби підтримки клієнтів, банк вже не вважає мене клієнтом. Після блокування рахунків номер за яким здійснювали консультацію, очевидно, відв'язали від системи, тому при зверненні до служб отримували меседж «номер не є фінансовим», після годинних спроб нарешті вдалося зв’язатися з оператором, яка надала рекомендацію зареєструвати номер як фінансовий, в результаті «3-хвилинна перевірка» зайняла ще 1.5 години очікування. Результат -- заявка оброблена успішно.
Подальші дії в Приват24/7 а також в наданому вам чаті-онлайн дають результат «На жаль, не вдалося авторизувати вас як клієнта банку».
Доволі цікаво, що стандартна контрольна операція в 6 гривень у обидві сторони з однією з найвідоміших платіжних систем розцінюється як «вискоризикова» та тягне за собою зіпсований день та повне блокування рахунків клієнта. Та, як наслідок, втрата частини робочого дня завтра на вирішення даного питання.
До речі, згідно оновленої редакції договору, яку ви надали, фромулюваня наступне:
2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду на те, що за замовчуванням Банк приймає рішення щодо можливості використання Платіжної картки в мережі Інтернет. Банк має право відмовити у використанні Картки в мережі Інтернет, а також при здійсненні ризикових операцій.
Подальші дії в Приват24/7 а також в наданому вам чаті-онлайн дають результат «На жаль, не вдалося авторизувати вас як клієнта банку».
Доволі цікаво, що стандартна контрольна операція в 6 гривень у обидві сторони з однією з найвідоміших платіжних систем розцінюється як «вискоризикова» та тягне за собою зіпсований день та повне блокування рахунків клієнта. Та, як наслідок, втрата частини робочого дня завтра на вирішення даного питання.
До речі, згідно оновленої редакції договору, яку ви надали, фромулюваня наступне:
2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду на те, що за замовчуванням Банк приймає рішення щодо можливості використання Платіжної картки в мережі Інтернет. Банк має право відмовити у використанні Картки в мережі Інтернет, а також при здійсненні ризикових операцій.
- +
- 0
- SergeyNina
- 2 грудня 2024, 1:19
- #
Вам в отделение придётся идти. Желательно какое то крупное. При добавлении карты в гугл пей от банка должен был быть звонок на ваш номер. Вы должны были ответить и нажать цифру. Где-то произошёл сбой и теперь ваш номер не финансовый. Такое желательно решать через отделене
- +
- 0
- Александр Сергеевич
- 1 грудня 2024, 21:44
- #
Бегите, глупцы.©
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Після кількох невдалих спроб перенаправили на консультацію за номером 3700.
Результат консультації — блокування ВСІХ рахунків, дякую.
Після розблокування повністю відмовляємося від послуг банку.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.