Другий місяць приват банк не може налаштувати роботу пос терміналу!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Серійний номер терміналу 180862233211021107190880. В кінці вересня місяця 2024 року нам замінили старий термінал на новий, але після цього
проплата перестала проходити на один з наших чотирьох платежів. Ми вже дуже багато разів телефонували на гарячу лінію і намагались вирішити це питання, нам робили заміну терміналу, але питання так і не вирішилось. Далі нас направляли на інші номери для вирішення проблеми, цим займались айтішники. Ми надсилали їм відео з проплатою, щоб вони зрозуміли детально, як проходить платіж і як його відхиляють. Після цього нам зателефонували і сказали, що знову замінять термінал на необхідну нам модель для роботи і подали заявку на заміну. Строк заявки пройшов, але ніхто до нас так і не з’явився, заявку ми переподали і знову термін пройшов, а питання так і не вирішили. Оператори гарячої лінії перенаправляють нас до менеджерів нашого терміналу, а менеджери до операторів.На протязі двох місяців було зроблено безліч дзвінків до операторів. Наші заявки відхиляють і навіть не телефонують нам, щоб про це сповістити.
Ми просимо якнайшвидше вирішити це питання, яке вже тягнеться два місяці.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності.