Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Приватбанк — це шахраї

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Serg Dcuk 21 листопада 2024, 10:16
При поповнення терміналу в лоток вставлено 40 тис грн 200 купюр по 200 грн
стався збій, — після заявок очікувань понад 30 днів було повернуто 30 тис грн, а потім повідомлено що «… залишків коштів не вивлено»… Це банальні крадії, логи і відео не надають, будемо звертатися в поліцію, — а вссім СУВОРО НЕ РЕКОМЕНДУЮ — цю зграю наперсточників
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 11:32
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Коментарі - 6

+
0
Pumbovik
Pumbovik
21 листопада 2024, 12:33
#
Это частый глюк устройств, поэтому при внесении крупных сумм лучше потрать лишние полчаса на кассу. Считай задонатил примату либо деньги достались следующему счастливому клиенту. Камеры видео роли не играют
+
0
Serg Dcuk
Serg Dcuk
22 листопада 2024, 16:51
#
Банк сервісна структура — якому клієнт довіряє кошти — і для рогляду глюків будь-якої техніки є логи — у яких все записано. Слідуючим клієнтом теж був я тому це не пояснення де гроші.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
24 листопада 2024, 22:52
#
Типичная ошибка. Просите повторно все проверить. Камеры не помогут. Логи + инкассация. Если вы деньги внесли — они уже в кассете. Или украли сотрудники что очень маловероятно или сбоем никто не занимался. На будущее — пополнение свыше 20к лучше через кассу.
+
0
Serg Dcuk
Serg Dcuk
25 листопада 2024, 12:32
#
За місяць після зникнення добув інформацію з якою поділюся, мому стане в нагоді.
Гроші після збою потрапляють в окрему касету — після інкасації та касета потрапляє в касу перерахунку, за результатами повернули 30 тис — а по заявці дали відповідь що «… надлишку не виявлено», тому найвірогідніше гроші зникли під час інкасації або перерахунку…
Служба безпеки банку звісно то все покриває… напевно в долі
+
0
SergeyNina
SergeyNina
24 листопада 2024, 23:00
#
Извините не дочитал. Вероятнее всего вы использовали терминал — банкомат на приём и на выдачу наличных. Там есть негласное ограничение не более 29 999 гривен пополнение за один раз не во всех, но такие реалии. Если вы вставили 200 купюр сразу то получили сбой. Вам нужно было 50 купюр потом ещё и ещё два раза по 50 чтобы не было сбоев. Да, вся надежда на сотрудников. Вообще в таких случаях банкомат терминал должен был быть отключён и внеочередная инкассация.
+
0
Serg Dcuk
Serg Dcuk
25 листопада 2024, 14:53
#
Саме так — термінал на приймання і видачу одночасно — тому по першій заявці довго відповідали, типу складно — а от обмеження тільки по кількості купюр (200 шт) — неодноразово і раніше все працювало і 500 грн номінал і інші основне не більше 200 шт, але якщо не веде контроль ні за терміналами ні за персоналом то мав би якось ПОПЕРЕДИТИ — що операція можливана 99%
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися