Приватбанк нарахував заборгованість на рівному місці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Я клієнт Приватбанку з 2005 року. Приватний підприємець. Дуже засмучений тим що були допущені помилки з боку Приватбанку та ніхто не хоче розбиратись. Вимагають 2500грн.
У мене лише картковий рахунок 2605 розрахункового рахунку 2600* у мене немає.
в 2012 році мені почали надходити sms від номера 10600. Я виявив розбіжності у сумах що у смс та в виписках приват24 та чеках банкомату. СМС відрізнялись. Почались повідомлення про несанкціонований овердрафт. Якого у мене в принципі бути не могло так як рахунок картковий 2605*, а не розрахунковий 2600*
Я звернувся в чат приватбанку і мене запевнили що усе в повному порядку та у мене не може бути та немає ніяких заборгованостей.
В жовтні 2013 року зателефонувлаи моїм батькам, а чомусь не мені, та повідомили що у мене заборгованість. Я спробував вияснити де вона взялась та чому, на карті у мене завжди було достатньо коштів, в мінус рахунок не міг бути заведений, так як я ще при відкриті рахунку 2005р відмовився від овердрафта, також смс інформування я відмовився підключати.
В чаті мені нічого не змогли пояснити та не вияснили в чому проблема.
Після цього прийшов лист на адресу батьків, про те що у мене борг, я звернувся у відділення банку за адресою м. Київ, Івана Федорова, 10. Менеджери по роботі з приватними підприємцями вияснили що з 2012 року ви почали брати плату за обслуговування рахунку 50грн на місяць, якщо були транзакціїї протягом місяця, про це я не був повідомлений а ні письмово, а ні по телеофну чи смс. Гроші автоматично не знімались з мого рахунку, так як він був створений в 2005.
вони виписали номер рахунку для комісій, про існування якого я не міг знати, та про те що треба платити за обслуговування окремо, який ніяк не був прив«язаниій до мого основного рахунку.
згідно договору, який я підписував у 2005 році, обслуговування було безкоштовним, плата за перевипуск картки знімалась автоматично з основного рахунку, та можливо ще знімались 20 чи 30 грн за рік.
2 грудня 2013 року я звернувся у відділення банку, де відкривався рахунок у м. Вінниця вул. Пирогова, 29.
Мене проконсультувала менеджер по роботі з приватними підприємцями.
Вона сказала що подібні випадки вже були, що це правда що ви почали брати плату за обслуговування, але в моєму випадку була розразована помилкова сума, чомусь виходило що нараховувалось більше 100 грн за місяць, а потім, не пам»ятаю через скільки місяців почало нараховуватись по 50 грн, у вас навіть тарифу такого немає та не було на той час. Порадила позвонити на номер 3700 та подати заявки на перерахунок.
Я прямо з відділення банку зателефонував на 3700, було зареєстровано 14 заявок.
За кілька днів я передзвонив на 3700 та дізнався що заявки відмінено. Мені порадили звернутись на 3700 ще раз. Я залишив нові заявки, які, мені чомусь здаеться докладно ніхто не розглянув.
Ось що відписаличерез смс:
UVAZHAEMIY KLIENT! VASHA ZAYAVKA OTKLONENA. KOMISSIYA SPISANA PRAVOMERNO
Що це означає правмірно? Де розписано як та чому вона знялась?
Вчора 15 липня мені надійшла смс:
Planuetsya vyjizd grupy z inspektorom za miscem Vashogo prozhyvannya ta roboty. Negaino pogasit borg! pb.ua/0214
Шкодуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.
Наразі, згідно тарифів privatbank.ua/business/universalnyje-reshenija/otkryt-schet/, передбачена абонентська плата в місяць, за обслуговування рахунку (за наявності клієнтських операцій за рахунком) — 50грн.
На жаль, залишених при додаванні відгуку даних недостатньо, щоб прокоментувати описану ситуацію. При цьому банк готовий детальніше розглянути Ваше питання і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua, контактні дані та суть питання, вказавши посилання на відгук. Після отримання цієї інформації ми зможемо прокоментувати описану у відгуку ситуацію по суті.
Окремо приносимо вибачення за консультацію, яка була Вам надана в чаті і по телефону нашої гарячої лінії. Будемо вдячні, якщо в листі Ви уточніть № діалогів з операторами чату та деталі дзвінків на нашу гарячу лінію (дати, номер телефону, з якого здійснені дзвінки), щоб ми могли передати інформацію відповідальним фахівцям для опрацювання та прийняття управлінських рішень.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.