Звернення стосовно депозиту, постійні нав`язливі пропозиції кол-центру
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Зі скарбничкою раніше ніколи не стикався, не був обізнаний в питаннях по ній і погодився на пропозицію працівниці її закрити. От тільки мене ніхто не попередив, що це виходить дострокове розірвання угоди і будуть втрачені відсотки! Далі підсунули на підпис електронну заяву і через пів хвилини гроші вже були в мене на картці, БЕЗ ВІДСОТКІВ. Тільки тут я прийшов до тями і запитав «а як же відсотки?»… на що працівниця відповіла — «не знаю, можемо залишити електронну заявку по цьому питанню», а її колега сказала «та через 2 дні зазвичай відсотки нараховуються».
Звернувся з цим питанням на гарячу лінію, зареєстрували ще одну заявку, сказали що протягом 3х банківських днів буде відповідь з прийнятим рішенням.
Відповідь вразила… «нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена робота з персоналом…». Тобто це банальна відписка! А клієнту що з того, що ви можливо провели перевірку та винесли догану??? Клієнт втратив відсотки! А на це банку байдуже! На ще одне звернення з цього питання, була відповідь яка шокувала ще більше… «ви не перший, хто звертаєтеся з таким питанням, але ви ж самі підписали заяву на дострокове розірвання угоди, до того ж немає підтвердження що працівниця вас не попереджала про втрату відсотків, а на відео видно як ви підписуєте заяву… тому далі ця розмова безперспективна».
Люди, висновки робіть кожний сам для себе. А особисто в мене після цієї історії якось зовсім зникло бажання бути клієнтом цього банку.
З Вашого питання раніше була ініційована заявка, фахівці провели внутрішню перевірку, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. За рішенням по заявці був зворотний зв'язок. Вибачте за створені незручності.