Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нав’язування додаткових послуг, введення в оману клієнтів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ihor852 30 жовтня 2024, 22:01
Офіційні ресурси банку вводять людей в оману. Зверталися до відділення Приватбанку за адресою вулиця Університетська, 3/1, Ірпінь, Київська область, для отримання термінового грошового переказу «Western Union». Попередньо здійснили замовлення необхідної суми в валюті через К Ц Приватбанку. Співробітники відділення банку відмовили мені в обслуговуванні посилаючись на необхідне оформлення платіжних карток для отримання грошового переказу. Співробітники повідомили, що мені необхідно оформити валютну картку для зарахування грошового переказу на рахунок і вже після знімати кошти з рахунку.
На сайті АТ КБ «Приватбанк» в розділі про дану систему грошових переказів зазначається така інформація -«Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації». Тобто, оформлення платіжної картки для проходження ідентифікації особистості не є обов’язковим. Навіть в цьому випадку картка потрібна саме для ідентифікації, а не для обов’язково/безальтернативного зарахування коштів на картковий рахунок. Також, ще на етапі замовлення готівкових коштів, співробник КЦ міг проінформувати мене про додаткові вимоги і тоді б можна було скористатися послугами іншого банку не витрачаючи свій час.
Банк фактично приховує інформацію про необхідне отримання додаткових послуг при отриманні грошових переказів. Банк нав’язує використання свої платіжних карток з всіма можливими тарифами за обслуговування.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 жовтня 2024, 9:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

Коментарі - 1

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
31 жовтня 2024, 7:46
#
Валютная карта бесплатная. Вот если бы они тебе универсалку впихнуть пытались это другое дело…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Нав’язування додаткових послуг, введення в оману клієнтів.