Банк який дурить працівників та клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
1. Я не підключав ніяких таких послуг , нажаль договорів не підписував , якщо на розсуд банку він це зробив , то ваші проблеми.
2. Податкового боргу я не маю, якщо банк має він хай і платить . До того ж маю розрахунковий лист від банку, де ви у мене уже все вирахували, що потрібно було.
3. Тобто, ви дійсно вважаєте що навʼязування у приваті не має? Весь роздріб на цьому тримається правдами та не правдами.
4 . Давайте так, якщо я надам аудіозаписи та перепискі , як керівництво плюс мідл офіс заставляє навʼязувати продукти, не продавати, тому що їм потрібно план і як вони кричать та знущаються — я отримаю компенсацію за втрачене здоровʼя у банку ?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Крім того хотів би додати, працівників відділення ЗМУШУЮТЬ ПІДКЛЮЧАТИ брехнею страхування клієнтам без її згоди, типу казати, що без страхуванням не можна отримати пенсію і так як, цього не робити тебе викликають на головний офіс і знущаються.
Вибачте за створені незручності. Податки вираховується з усіх працівників, які були застраховані у період з 01.01.2022 по 01.02.2024.
Нашим Керівництвом було прийнято списати податки за минулий період. Це вимога Державної податкової служби.
Нав'язування послуг клієнтам, в тому числі страхування заборонено. Будь-яка послуга повинна підключатись після усної згоди клієнта та підтвердження через ОТП пароль, який надходить при процедурі оформлення. Якщо виникла ситуація, через яку ви бажаєте подати скаргу, зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення.