Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Александр Сергеевич
- 23 жовтня 2024, 22:55
- #
А якщо не таємниця, що то є за чудовий банк, який з Вами після привату розірвав відносини?
Я тут купу страшилок читаю. Але у самого все було ок. Гроші перевели в інший банк — там все добре, інші користувачи привату спокійно мені надсилають платежі, тобто блокування по ІПН нема. Але цікаво, що у Вас був за другий банк (щоб туди не ходити також)
Я тут купу страшилок читаю. Але у самого все було ок. Гроші перевели в інший банк — там все добре, інші користувачи привату спокійно мені надсилають платежі, тобто блокування по ІПН нема. Але цікаво, що у Вас був за другий банк (щоб туди не ходити також)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
На додачу-був у приваті рахунок ФОП-з якого кошти не перевели, бо потрібен рахунок ФОП іншого банку. Але про це у відділенні не сказали, коли я давала рахунок іншого банку для переказу коштів. І тепер питаннячко-якщо я дам рахунок ФОП іншого банку-переказ коштів буде знов з поміткою розрив відносин?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.