Мінфін - Курси валют України

Встановити

шахрайство депозитарного відділу Приватбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Solidov 23 жовтня 2024, 10:37
Мене набирали по телефону та повідомили про заборгованість у розмірі 1000 грн за ОВДП, однак я не розумію, звідки вона взялася, якщо на картці *XXXX є достатній залишок у 2500 грн, і Банк має технычны і юридичні можливості автоматично списати ці кошти. У заявці на купівлю ОВДП зазначена саме ця картка, і баланс на ній перевищував необхідну суму.

Раніше всі списання проводилися автоматично, але по останній заявці чогось цього не сталось. Я перевірив заявку на купівлю ОВДП, і в ній вказана картка *XXXX, з якої мають бути списані всі комісії, пов’язані з цією операцією.

У мене є дві заявки на купівлю ОВДП:

Заявка № XXXX7, по якій комісія була успішно списана.
Заявка № XXXX1, по якій комісія не списана, хоча на картці достатньо коштів.
Прошу розглянути з технічною службою, чому списання по заявці № XXXX1 не відбулося. Що ще я мав зробити, окрім забезпечення достатнього залишку на картці? Це списання повинно було бути проведене автоматично, як і по заявці № XXXX7.

Дякую за допомогу. Чекаю на ваше роз’яснення.

Я звернувся як до колл-центру так і письмово написав заяву до відділу що займається ціннмими паперами.

Але мені по телефону вказують що треба платити окремо на одні реквізити, смс прислали на інші реквизиті, а заявка на ОВДП каже що банк повинен списувати з картки.

Зворотнього зв’язку від банку я так і не отримав — чому не виконана заявка в якій прописано, що списання комісій повинні проводити з картки, а не перводами на рахунки співробітників депозитарного відділу.

За всі часи співпрацювання з Приватбанком такого нахабства і шахрайства ще не було.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 11:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / шахрайство депозитарного відділу Приватбанку