шахрайство депозитарного відділу Приватбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Раніше всі списання проводилися автоматично, але по останній заявці чогось цього не сталось. Я перевірив заявку на купівлю ОВДП, і в ній вказана картка *XXXX, з якої мають бути списані всі комісії, пов’язані з цією операцією.
У мене є дві заявки на купівлю ОВДП:
Заявка № XXXX7, по якій комісія була успішно списана.
Заявка № XXXX1, по якій комісія не списана, хоча на картці достатньо коштів.
Прошу розглянути з технічною службою, чому списання по заявці № XXXX1 не відбулося. Що ще я мав зробити, окрім забезпечення достатнього залишку на картці? Це списання повинно було бути проведене автоматично, як і по заявці № XXXX7.
Дякую за допомогу. Чекаю на ваше роз’яснення.
Я звернувся як до колл-центру так і письмово написав заяву до відділу що займається ціннмими паперами.
Але мені по телефону вказують що треба платити окремо на одні реквізити, смс прислали на інші реквизиті, а заявка на ОВДП каже що банк повинен списувати з картки.
Зворотнього зв’язку від банку я так і не отримав — чому не виконана заявка в якій прописано, що списання комісій повинні проводити з картки, а не перводами на рахунки співробітників депозитарного відділу.
За всі часи співпрацювання з Приватбанком такого нахабства і шахрайства ще не було.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.