Неприємна ситуація
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
До співробітника в чаті в мене жодних претензій немає, оперативно подав заявку(140711S1599701EPJHTZ) і повідомив можливу причину блокування.
Просто блокувати ліміт без повідомлення якось не правильно і створює негативні враження про банк. Хоча б СМС-повідомлення було б доречним. В help@pb.ua напишу.
Просто блокувати ліміт без повідомлення якось не правильно і створює негативні враження про банк. Хоча б СМС-повідомлення було б доречним. В help@pb.ua напишу.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 12 липня 2014, 12:12
- #
Astr0, дякуємо за зворотній зв'язок!
Ми перевірили зазначену інформацію і можемо повідомити, що обмеження на витратні операції по Вашій карте 5 ** 08 успішно скасовано і кошти доступні до використання.
Приносимо вибачення від імені Банку, якщо ситуація яка склалася доставила Вам незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Ми перевірили зазначену інформацію і можемо повідомити, що обмеження на витратні операції по Вашій карте 5 ** 08 успішно скасовано і кошти доступні до використання.
Приносимо вибачення від імені Банку, якщо ситуація яка склалася доставила Вам незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
На питання в чаті «а можна дізнатись звідки взялося це обмеження і чому мене про це не повідомили?» отримав відповідь «данное ограничение устанавливается в основном, если у имеется 2 или больше кредитных лимитом в банке. У Вас такого не наблюдается. Поэтому заявка была подана на снятие ограничение».
Добре розумію що банк має право в односторонньому порядку зменшувати кредитний ліміт чи повністю його відключати, та все ж цікавить чому мене про такі обмеження НЕ ПОВІДОМИЛИ і приват24 показує додатнім як кредитний ліміт так і ліміт операцій.
Погодьтесь що пластик на який не можна розрахувати нічого не вартує, це ж стосується і кредитного ліміту.
Ну і з позитиву — нові ставки по гривневим депозитам радують, особливо на 3 місяці.
Шкодуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua, вказавши посилання на відгук, опис ситуації та контактні дані. Після отримання цієї інформації ми зможемо прокоментувати описану в відкликанні ситуацію по суті. Також будемо вдячні, якщо в листі Ви уточніть № діалогу з оператором Чат-онлайн підтримки, щоб ми могли проаналізувати і опрацювати діалог із співробітником.
Сподіваємось на швидкий зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.