Блокування коштів за комуналку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Вже майже рік, як Приватбанк заблокував мої гроші в розмірі 2000 грн. Протягом багатьох років я здійснювала оплату послуг за утримання будинків на поточний рахунок ЖБК в Приватбанку. Але, зненацька, за період грудень 2023-березень 2024, (Отримувач ЖБК Оболонь-4), Приватбанк ці гроші не зарахував і заблокував. Це чотири платежі за чотири місяці (Три квитанції сплачені через банк Ощад і одна через банк ПУМБ).
1. Після намагань вирішити цю ситуацію в комунікаціях я зареєструвала письмове звернення за номером 714- ВБ від 18 липня 2024 р., надала всі квитанції (три по Ощаду і одну по ПУМБ). Мені зателефонував фахівець банку, сказав проблеми нема просто треба надати додаткову інформацію по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження тієї персони яка фігурує в квитанції на оплату.
2. Тоді я 01.08.24 за номером 744 -ВБ до мого попереднього запиту надала додаткову інформацію. по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження.
І протягом півтора місяця повна тиша.
3. Тоді я зробила Третє!!! звернення: 19.09.24 за номером 904 — ВБ, знов надала додаткову інформацію, з копією паспорту, ІПН учасника фіноперації, безпосередньо менеджеру відділення банку. І навіть особа учасник фінперації зробив завірення копії власноруч при менеджері.
І знову тиша…
відповіді немає…
повернення грошей немає…
сплати квитанції немає…
Коли ви припините ці знущання над інвалідом ПЕРШОЇ групи?
Чому за два з половиною місяці від першого звернення питання не вирішено?
Я надала неодноразово ВСЮ затребуівну інформацію!
Може для банку 2000 грн нічого не значить, а мені як інваліду їх дуже не вистачає.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.