Найгірший сервіс в історії людства
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
- +
- +22
- Недорого Отзывы
- 7 вересня 2024, 11:26
- #
Скажи спасибо что ты клиент привата, а не моно. В таком случае ждал бы 60 дней
- +
- 0
- oleksdesigner
- 7 вересня 2024, 22:26
- #
Клієнти манобанку чекають мінімум 60−90 днів
- +
- +27
- Валерка Котовский
- 7 вересня 2024, 14:56
- #
Это какие у нас банки лучше?) Я не подлизую ни одному банку, но приват и ощад это из всего сброда, самые законопослушные банки:) все остальные дно олигарховское которое даже законы не соблюдает во время войны.
Да может у них системы не такие новые, но в каждом городе есть отделение приват и ощад банков, особенно у приват куча терминалов для пополнения и банкоматов.
Если вы хотите чтобы ваши деньги порядка 20-70т были в безопасности что их не блокнут — это ощад или приват все остальные это барыги которые могут блокнуть чтобы пользоватся вашим кэшэм, при том без нарушения закона или договора а просто захотели хотя в законе нет такого просто захотеть, есть чёткий регламент.
Да может у них системы не такие новые, но в каждом городе есть отделение приват и ощад банков, особенно у приват куча терминалов для пополнения и банкоматов.
Если вы хотите чтобы ваши деньги порядка 20-70т были в безопасности что их не блокнут — это ощад или приват все остальные это барыги которые могут блокнуть чтобы пользоватся вашим кэшэм, при том без нарушения закона или договора а просто захотели хотя в законе нет такого просто захотеть, есть чёткий регламент.
1) Сказать роботу хочу оставить жалобу и робом мигом соединит, видимо для этого надо быть гением по жизни
2) Договор с банком хоть прочитай для начала «продвинутый». А то такой правильный, а самый главный договор не прочитал. Так вот там написано до 14 дней.
3) По поводу выключения света, у нас вроде свет последние 3 дня по графику отключают. Так какого надо снимать деньги когда по графику стоит отключения и оно может быть в любой момент?
2) Договор с банком хоть прочитай для начала «продвинутый». А то такой правильный, а самый главный договор не прочитал. Так вот там написано до 14 дней.
3) По поводу выключения света, у нас вроде свет последние 3 дня по графику отключают. Так какого надо снимать деньги когда по графику стоит отключения и оно может быть в любой момент?
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 вересня 2024, 10:00
- #
Где отключают? Я уже забыл когда его в последний раз отключали
По всей украине
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 вересня 2024, 13:20
- #
Не знаю, в Харькове давно не отключали, по крайней мере на моём районе. Хотя может просто на мою группу не попадало. По графику есть, на деле нет
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ще коли я вчився у коледжі та отримував стипендію на цей недо-банк, пам’ятаю купу дрібних, але постійних і стабільних проблем при використанні цього «банку». Коли злетів зі стипендії, навіть не дуже сумував, бо більше не потрібно було мати справу з цим приват-непорозумінням.
Нажаль усі ми із часом стаємо дорослими, йдемо працювати і ще на більший жаль — більшість роботодавців чомусь думають, що це класна ідея: виплачувати зарплатню на карти приват-помийки. Мій роботодавець не виняток:(
Як тільки отримую зарплатню — одразу іду її знімати та перекидати на нормальні банки, але навіть при такому сценарії використання, привату вдається мене «ощасливлювати». Сьогодні от знімав кошти з банкомату і під час цього процесу вимкнулось світло у приміщені, відповідно і банкомат, який не встиг видати мені гроші, а от з рахунку вони знятися встигли. Перші мої дії? — звичайно дзвінок у підтримку і тут увага СПОЙЛЕР: її не існує. Замість підтримки — голосовий помічник яна… хочеться зробити щось погане з людиною, яка відповідна за провадження такого рішення у якості клієнт-сапорту. Написав у онлайн-чат — спочатку думав, що там теж боти відповідають, але то була жива людина (алілуя), сказав що моя заявка прийнята на РОЗГЛЯД і цей процес може зайняти ДО 14 ДНІВ. Це все, що вам потрібно знати про оперативність вирішення проблем у цьому «банку».
Щиро не розумію людей, котрі працюють у цій конторі, а також не розумію тих, хто користуються послугами цього «банку» добровільно. Так само щиро я сподіваюся, навіть мрію, що одного разу я прокинусь, та прочитаю новину, що приват банк зачиняється, та перестає існувати, АМІНЬ.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку. Вибачте за створені незручності.