Повідомляють неправдиву інформацію щодо причин обмеження картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +1
- Devastation
- 28 серпня 2024, 4:34
- #
Так и есть. Было четыре письменных ответа без конкретной информации, уже даже суд был, в котором банк говорит про блокировку по надуманным причинам. А недавно (сам в шоке) я нашёл аж пятое письмо, в котором ответ банка не соответствует той чуши, которую они втирали в суде.
В письме — блок из-за того, что неходячий инвалид не обновил свои данные. А в суде трепали про передачу карточки третьим лицам (человеку, который выполняет уход за неходячим, числится в соц.службе и имеет «генеральную» доверенность).
Нонсенс.
В письме — блок из-за того, что неходячий инвалид не обновил свои данные. А в суде трепали про передачу карточки третьим лицам (человеку, который выполняет уход за неходячим, числится в соц.службе и имеет «генеральную» доверенность).
Нонсенс.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
«Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати наявний борг, отримувати зарплатню на картку ПриватБанку або відкрити строковий депозит». Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано. При зверненні до банку щодо цієї проблеми вони просто реєструють скаргу, за якою не передбачений зворотній зв’язок. Тож проблема не вирішується і мобільний додаток та інтернет-банкінг продовжують повідомляти мені неправдиву інформацію.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.