Служба мониторингу LiqPay знущається над благодійною організацією
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Єгор Яковлєв
- 24 серпня 2024, 18:35
- #
Дякую за відповідь.
Чекаємо на зворотній звʼязок.
- +
- 0
- Єгор Яковлєв
- 3 вересня 2024, 11:22
- #
- Корисний коментар
В понеділок зі мною зв’язалась представниця відділу скарг ПриватБанку, та повідомила, що моя справа опрацьовується. Близько тижня моніторинговий відділ LiqPay розглядав нашу заявку і у суботу ввечері акаунт було розблоковано.
Дякую відділу з опрацювання скарг за проведену роботу!
Дякую відділу з опрацювання скарг за проведену роботу!
- +
- 0
- Єгор Яковлєв
- 20 вересня 2024, 19:34
- #
Дякую адміністрації Мінфіну за надану можливість висловитися! Сподіваюсь, що наш випадок допоможе банку налагодити відповідні процедури, а комусь, хто постраждав від неправомірних дій, відстояти свої права.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Ми багато років використовуємо платіжну систему LiqPay для здійснення публічного збору благодійних пожертв. Передані благодійниками кошти є безповоротною фінансовою допомогою, яка спрямовується на реалізацію нашої статутної діяльності, про що благодійники попереджаються при здійсненні платежів та не можуть здійснити платіж без попереднього надання такої згоди: «Я розумію та погоджуюсь з тим, що надана мною допомога буде спрямована Фондом на статутні цілі діяльності та є безповоротною».
Пожертвувачі нашої благодійної організації мають право на здійснення контролю за цільовим використанням пожертви і за вимогою такий звіт їм надається, також вони можуть конкретизувати мету пожертви в коментарі до платежу.
Вже вдруге за рік моніторингова служба LiqPay блокує нам надходження грошей через платіжну систему з таким зауваженням:
«Просимо вказати: -необхідна сума для допомоги або реалізації проекту та які орієнтовні терміни збору. — Вказати куди піде залишок, якщо проект не буде реалізований або допомога. — Додати те, що людина, що здійснює пожертвування на адресу конкретного проекту, дає згоду на їх перерозподіл/використання в інших проектах (наприклад якщо збір коштів закритий або не актуальний). -Згода платника на те що сума пожертвування не підлягає поверненню», чим порушує Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Моніторинговій службі нами оперативно надаються відповідні документи та пояснення.
Дикі тварини на утриманні є фактором постійного ЩОДЕННОГО використання грошових засобів. Один ведмідь в період нажировки споживає до 30 кг різних кормів на день: фрукти, овочі, горіхи, риба. Всі ведмеді у нас на утриманні можуть споживати до 120 кілограмів різних кормів на день. Ці корми комусь потрібно купити, привезти на транспортному засобі та роздати тваринам. Оскільки тварини врятовані з поганих умов, деяким з них потрібно споживати медикаменти, деяким щоденно пожиттєво. Це постійні маленькі ремонти конструкцій, бо тварини із ними взаємодіють. Це щоденні витрати, які закінчуються тільки зі смертю тварини, яка живе до 30−40 років. Така діяльність НЕ передбачає створення проекту з кінцевою сумою витрат, залишком, оскільки її реалізація закінчується зі смертю врятованої тварини від старості.
Якщо в нас виникає потреба робити цільовий збір на будівництво вольєрів, наприклад, ми робимо проект із конкретною метою, назвою, умовами, прогрес-баром тощо.
Натомість, моніторингова служба не відповідає на листи, просто вибачається за незручності та обіцяє «докласти зусиль» або вперто відповідає нам на пояснення одним і тим самим зауваженням, вказаним зверху, залишаючи систему заблокованою. Складається враження, що над нами просто знущаються чи навмисно блокують роботу.
Для центрів реабілітації диких тварин зараз дуже скрутні часи і ми залежимо від пожертв, це важка виснажлива щоденна праця виправляти помилки соціуму на благодійних засадах. Вважаю поведінку невідомих мені співробітників моніторингової служби LiqPay та їх бездумне бюрократизоване слідування інструкціям формою саботажу позитивних змін у суспільстві.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Дякую відділу з опрацювання скарг за проведену роботу!