Блокування всіх рахунків за кордоном, або як ПриватБанк кидає своїх клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
- +
- +20
- Devastation
- 15 серпня 2024, 10:53
- #
БАНК НЕ працює виключно в рамках чинного законодавства, бо тоді не було б судових рішень на користь клієнтів
- +
- 0
- Zhanna2134
- 15 серпня 2024, 17:42
- #
Знову стандартна відписка, а не вирішення проблеми. Мабуть оператори і зараз не можуть зрозуміти, що я нічого не порушувала, щоб переводити кошти в інші банки. Ігнорування листів та відсутність будь-яких пояснень окрім скопійованих повідомлень, які не відповідають дійсності. Це такий підхід до клієнта, який користується вашим банком більш ніж 15 років та є в так званому GOLD клубі?
- +
- +4
- Александр Сергеевич
- 17 серпня 2024, 22:01
- #
Відповім Вам, напевно, краще за всіх.
1. Банку дійсно пофіг на всі Ваші проблеми, проблеми батьків, Ваше місцезнаходження і взагалі на Вас. Чим скоріше Ви це зрозумієте, тим для Вас буде краще.
2. Відповідно до 1-го пункту, всі Ваші листи, дзвінки та заклики до допомоги менеджеру чи Вам — марнування часу.
3. Так як Ви закордоном, маю думку, що Ви не зможете звернутися до відділення банку особисто. Тому Вам треба обрати довірену особу в Україні та надіслати їй доручення, щоб вона написала за Вас заяву щодо переводу Ваших коштів до іншого банку.
4. Якщо Ви напишете мені в особисті, я відправлю Вам текст доручення і чіткі інструкції, що і як Вам робити. Зекономите півтисячи грн, а то й більше.
5. Відношення банку до клієнтів проявляється не тільки в блокуванні грошей та й в тому, що вони навіть не думають викласти на сайт текст доручення. Щоб колишнім клієнтам було важче.
6. У Вас 30 днів на те, щоб забрати Ваші кошти. Не зволікайте. Банк зробить все, щоб затягнути процес.
7. Коли заберете кошти, зробіть куклу Вуду, напишіть на ній «ПриватБанк» та спаліть разом з усіма згадками про цих шахраїв!
Співчуваю Вашій ситуації
1. Банку дійсно пофіг на всі Ваші проблеми, проблеми батьків, Ваше місцезнаходження і взагалі на Вас. Чим скоріше Ви це зрозумієте, тим для Вас буде краще.
2. Відповідно до 1-го пункту, всі Ваші листи, дзвінки та заклики до допомоги менеджеру чи Вам — марнування часу.
3. Так як Ви закордоном, маю думку, що Ви не зможете звернутися до відділення банку особисто. Тому Вам треба обрати довірену особу в Україні та надіслати їй доручення, щоб вона написала за Вас заяву щодо переводу Ваших коштів до іншого банку.
4. Якщо Ви напишете мені в особисті, я відправлю Вам текст доручення і чіткі інструкції, що і як Вам робити. Зекономите півтисячи грн, а то й більше.
5. Відношення банку до клієнтів проявляється не тільки в блокуванні грошей та й в тому, що вони навіть не думають викласти на сайт текст доручення. Щоб колишнім клієнтам було важче.
6. У Вас 30 днів на те, щоб забрати Ваші кошти. Не зволікайте. Банк зробить все, щоб затягнути процес.
7. Коли заберете кошти, зробіть куклу Вуду, напишіть на ній «ПриватБанк» та спаліть разом з усіма згадками про цих шахраїв!
Співчуваю Вашій ситуації
- +
- 0
- Zhanna2134
- 15 серпня 2024, 21:44
- #
Прошу посприяти роботі мого персонального менеджера, вона не може зайти в мій особистий кабінет. Я витратила на дзвінки до вашого банку вже 60$ Під час дзвінка на безкоштовну гарячу лінію робот говорить, що такий номер не зареєстрований в системі. Як ви пропонуєте оплачувати ліки моїм батькам?
У Приват24 на смартфоні вас пускає? Мене блоканули за неактуалізацію. Так само інших серед раніших відгуків. Це більше 2-х місяців триває. Пройшов дурну актуалізацію за сотий раз лише у смартфоні у Приват24, але «рахунки» уже закриті - пишуть: «ідіть у відділеня банку». Посилаються на той самий закон що і у вас. Хоча ніякого стосунку немає, бо гроші звичайні взагалі без операцій рік може більше. Криптовалюту Приват ненавидить для простих смертних — це теж читав у інших давніших відгуках.
- +
- 0
- Zhanna2134
- 16 серпня 2024, 3:56
- #
Ні, я навіть би не дізналась про блокування якби не зайшла у свій приват, а там вже неавторизована. Мало того, що заблокували без причин, так ще й злякалися попередити про це за 30 днів, згідно закону. Те що вони не люблять крипту, то це їхні проблеми. В мене всі транзакції чисті та це видно на протязі усіх 15 років користування банком. Зараз я думаю звернутися до місцевих журналістів та дати розголосу історії, бо банк фактично знущається та принижує гідність людини, яка вимушено опинилась за кордоном у скрутний час
Мене певний час пускало у Приват24, декілька днів з довідкою намагався оновлювати данні - відсилав відсилав, а в них весь час «помилка» і «помилка» на фінальному етапі доки не викорстав додаток, але картки вже закриті і якісь «недіючі рахунки» замісь них. Ще знущання у довідці кожен раз робот писав: «раді вас бачити розуміємо що створили вам незручності, зберігаємо спокій, все буде Україна» — якби не знав що дебіли на квадратний метр то подумав би що то москалі захопили Приватбанк і знущаються. Всі шляхи тепер у відділеня і дистанційно ніяк, хоча за легендами колись можна було пройти ідентифікації по відео в разі доступу до Приват24. Але це тепер легенди давнішого Привату. Донедавна не знав толком що таке «p2p» перекази, — для мене це було просто «з картки на картку». Та тепер знаю що так говорять криптовалютчки. Вирішив цікавитись нею з усіма цими подіями. Але схоже запізно бо державні чиновники і туди добрались — хочуть заборонити повністю і від 14 серпня ввели обмеження в рамках боротьби з такими переказами. Діяти мало б через місяць. Та Приватбанк може бігти поперед батька в пекло, як закордонні консульства припинили видавати паспорти громадянам України ще до закону про мобілізацію і Кулеба тепер сам до себе говорить чи в Китай втративши підтримку українців закордоном. Наявність грошей в українців дратує владу, бо Гетьманцев, який у них за розумного рахуєтья порахував що десь ще гроші і треба общипати гусей-українців, які всі і тут винні владі яка не готувалась до війни.
Схоже багато людей попало під сучасні тренди, коли владі байдуже до проблем людей і вона ще добавляє, бо їй припікає:
— не вистачає людей на війну — всі злочинці «ухилянти»,
— не вистачає грошей — всі «відмивачі грошей, фінасувальники терористів, розповсюджувачі зброї масового ураження».
Звісно, підозрюю, жодного справжнього відмивача, терориста, «розповсюджувача зброї масового хараткеру"(що це таке взагалі?) не заблоковано не виявлено «пильністю» Приватбанку. Зате, якщо, невідомо точно, але нехай 100 тисяч карток за «неактуалізацію» заблокувати і ще 100 тисяч за «торгівлю криптовалютою» — то сотні мільйонів гривень. Питання що через півроку гроші просити знову бо «ще більший борг» і «дефолт», але чиновники уже не може зупинитись…
Тож якщо справді вас за критовалютні операції блоканули, бо причину взнати у них важко одразу, то добитись розблокування буде важко судячи з інших відгуків. Але причини можуть бути різні — спершу, напевно, її треба визначити якось через когось. Відновити доступ до Приват24, де довідка і робот дасть якусь інформацію.
Бажаю вам Успіху у повернені вам ваших грошей.
Бо схоже наступний етап буде повна заборона на валюту і взагалі на руках не більше n-гривень — віддати усю чиновнику під загрозою криміналу, крім якщо не партійний чи не громадянин близькосхідної держави, і без дозволу чиновника жодного переказу. Йду далі шукати якусь крипту для доступу до сучасних способів переказу грошей, що дозволен
— не вистачає людей на війну — всі злочинці «ухилянти»,
— не вистачає грошей — всі «відмивачі грошей, фінасувальники терористів, розповсюджувачі зброї масового ураження».
Звісно, підозрюю, жодного справжнього відмивача, терориста, «розповсюджувача зброї масового хараткеру"(що це таке взагалі?) не заблоковано не виявлено «пильністю» Приватбанку. Зате, якщо, невідомо точно, але нехай 100 тисяч карток за «неактуалізацію» заблокувати і ще 100 тисяч за «торгівлю криптовалютою» — то сотні мільйонів гривень. Питання що через півроку гроші просити знову бо «ще більший борг» і «дефолт», але чиновники уже не може зупинитись…
Тож якщо справді вас за критовалютні операції блоканули, бо причину взнати у них важко одразу, то добитись розблокування буде важко судячи з інших відгуків. Але причини можуть бути різні — спершу, напевно, її треба визначити якось через когось. Відновити доступ до Приват24, де довідка і робот дасть якусь інформацію.
Бажаю вам Успіху у повернені вам ваших грошей.
Бо схоже наступний етап буде повна заборона на валюту і взагалі на руках не більше n-гривень — віддати усю чиновнику під загрозою криміналу, крім якщо не партійний чи не громадянин близькосхідної держави, і без дозволу чиновника жодного переказу. Йду далі шукати якусь крипту для доступу до сучасних способів переказу грошей, що дозволен
- +
- 0
- GoodbyeVAB
- 16 серпня 2024, 16:19
- #
Те саме, заблокували рахунки та розірвали договір без пояснення причин.
Панове, біжіть із цього банку доки і вас це не торкнулося.
Панове, біжіть із цього банку доки і вас це не торкнулося.
- +
- 0
- SergeyNina
- 17 серпня 2024, 22:59
- #
Причина — крипта. Это уже более пяти лет
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Чи може бути це блокування пов’язано з тим, що я прийняла оплату через p2p від 3-ї особи на Binance? Я можу надати докази переводу та листування на біржі, а також докази легальності усіх операцій по моїх картках, щоб сприяти скорішому розблокуванню та скасуванню помилкового рішення.
Пишу Вам четвертий лист, тепер вже і на Мінфін з проханням пояснити причину блокування моїх рахунків. Я ні в кого ніколи нічого не взяла, нікого не скривдила, не обманула. Я прошу посприяти роботі мого персонального менеджера (067−569−49−22), яка не змогла через мій фінансовий номер увійти в систему банку. Так не буває, щоб установа не реагувала на листи та повністю ігнорувала людину.
Не можна добитися ні від служби підтримки, ні від кого — конкретного, а не формального пояснення причини блокування і про що я повинна пояснити чи що зробити для розблокування. Я не розумію, що від мене вимагається конкретно. Я не вчиняла нічого протиправного. У попередніх листах я писала про стан моїх справ, ми ні в кого нічого не просимо, просто відновлення права користуватися своїми коштами. В чужому краю, старі батьки 80 річного віку, які потребують постійного догляду, Ви просто неначе насміхаєтеся. В перші місяці я мушу тут за якісь кошти зняти квартиру і вчинився ваший блок карток. Я не розумію причини такого знущання. Прошу допомоги. Сподіваюся на Вашу відповідь. Всі мої листи на Ваші адреси було надіслано згідно з правилами, вони підписані цифровим підписом, але з вашої сторони всеодно ігнорування та стандартні відписки менджерів.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.