Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова в обслуговуванні та утримання коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Альона Романюк 12 серпня 2024, 17:34
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 59
Доброго дня! Звертаюсь з проханням вирішити ситуацію яка склалась між мною та приват банком. А саме відмова в обслуговуванні та утримання коштів на моєму рахунку в приват банку довгий термін. Мене повідомили що на переказ який було зараховано на мою картку 5457082298560462 була надіслана скарга та вимога повернути цю суму назад. Після отримання цієї інформації я відмовилась це зробити так як усі докази, що ці кошти були отримані вірно на мою картку були і я їх надала. Після відмови мною в поверненні оскарженої суми, мені повідомили в банку у відмові в обслуговуванні та утримують суму яка була оскаржена, а також інші кошти які не мають ніякого відношення до оскарженої суми. На всі мої запити я отримую відповідь від приват банку, що мене не обслуговують так як мені відмовлено в обслуговуванні. Прошу, якомога швидше вирішити це питання та розблокувати мої рахунки!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 серпня 2024, 18:12
Вітаємо.
На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.

Коментарі - 3

+
0
Альона Романюк
Альона Романюк
12 серпня 2024, 18:40
#
Це не є правдою, так як мною було підтверджено цей платіж та надіслано відповідно до банку, але працівнику банку не підійшов такий варіант після чого мені повідомили, що обслуговування припинено.
По-друге якщо платіж на який по словах банку була скарга то я готова його повернути та перерахувати кошти які взагалі ніякого відношення не мають до оскарженої суми собі на інший рахунок в інший банк
Скажіть, будь ласка, на яких підставах банк утримує кошти які не були оскаржені? Решту суми. Та чому я не можу врегулювати це питания з банком зараз, іншим способом?
+
0
Александр Сергеевич
Александр Сергеевич
15 серпня 2024, 0:53
#
А все тому, що приватБанк шахраї та злодії. У вас дуже погана ситуація. Співчуваю. Вирішення через суд.
Одним словом, можна будь-який рахунок у суперПриватБанку просто закрити та забрати кошти. Справжній шок!
+
0
Devastation
Devastation
15 серпня 2024, 10:55
#
При составлении иска в суд не забудьте внести пеню 0,1% за каждый день просрочки (по мимо моральной и фин. компенсации). Банку изначально безразличны сроки и суды, но стоит добавить пунктик про пеню и вопросы решаются чуть чуть быстрее
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.3 41.9
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.3 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝 / Відмова в обслуговуванні та утримання коштів