Зняти гроші без підтвердження
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
«Спеціалісти» приватбанку лише хочуть звинуватити мене, бо кожен починає розпитувати кому я передавала дані (хоча карта загублена), на яких сайтах я реєструвалась та на які посилання переходила, а може це я сама списала і забула. Я вбачаю в цьому спробу психологічного тиску та перекладання відповідальності.
Мої гроші мають бути захищенні. Я плачу за це банку, у тому числі купуючи у нього додаткові послуги для захисту такі як смс-повідомлення і страхування від шахраїв, бо загубити карту може кожет, витягти карту з карману чи сумки можуть у кожного. А мене ще й намагаються викрити у недбалому ставлені до картки? Де відповідальне ставлення банку, який не блокує картку після невдалих спроб змінити пароль, а потім проводить транзакції без моєї згоди?
Мої гроші мають бути захищенні. Я плачу за це банку, у тому числі купуючи у нього додаткові послуги для захисту такі як смс-повідомлення і страхування від шахраїв, бо загубити карту може кожет, витягти карту з карману чи сумки можуть у кожного. А мене ще й намагаються викрити у недбалому ставлені до картки? Де відповідальне ставлення банку, який не блокує картку після невдалих спроб змінити пароль, а потім проводить транзакції без моєї згоди?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Реакція Приватбанку — ви самі в усьому винні. Дзвонила до гарячої лінії багато разів, лише один раз мені надали нормальну консультацію. Співробітниця у відділенні почала звинувачувати моїх дітей і мене у крадіжці, і головне нагло брехала в обличчя про те, що моя картка не застрахована. Якби я не знала про страхування і не наполягала, то мене б обдурили ще й тут (а ця послуга платна)
Навіть якщо я загубила карту, то чому не приходять повідомлення? Нащо я тоді плачу гроші за цю послугу?
До речі послуга «особистий банкір» теж не діє, дзвонити нікому, звертатись нікому, ніяких переваг не додаткових вона не дає, приймають в порядку черги (хоча при оформленні казали, що без черги)
Що найсмішніше та найстрашніше, банк не відправляв повідомлення про списання грошей на сайтах, зате дзвонив, щоб я збільшила ліміт на покупки в інтернеті, мабуть, щоб крадію було зручніше.
Відправили до поліції і першою же фразою поліцейських було «не треба писать заяву, Вам гроші не повернуть». Ще й почали перевіряти теоефон чи не співпрацюю я з руснею.
Це все відбувається вже більше року, з іноземними сайтами та покупками в інтернеті, але приват банк це ігнорує.
Зараз в черговий раз просить оновити данні про себе, збирає купу інфи від ІНН до номеру телефону та місця проживання. Але крадіям зняти гроші з моєї картки легше ніж мені(адже мені завжди приходив запит на підтвердження)
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.