Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приват Банк розірвав договір

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ol2024 25 липня 2024, 12:35
Заходжу в додаток Приват Банку і бачу, що він заблокований, іду в Приват там кажуть, що Банк розірвав договір, я маю кредити, кажуть платіть, як платити я не знаю, установа виплачує заробітню плату на карту Привата, я залишилася без грошей і зарплати ще й з кредитом за який не можу платити, може хтось щось пояснить, розблокуйте карту та дайте змогу хоча б зарплату отримувати
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 12:59
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

Коментарі - 24

+
+9
Три літри
Три літри
25 липня 2024, 15:05
#
Відкривай карту в іншому банку і отримуй зарплату на той рахунок
+
0
Taras35
Taras35
25 липня 2024, 23:23
#
Справді перед війною було впроваджено можливість людям обирати банк отримання зарплати. Як це на ділі працює всюди і тим більше зараз може бути по різному.
+
0
Devastation
Devastation
26 липня 2024, 6:26
#
А ещё есть варианты — застрелиться, уехать в другую страну, забить на всю ситуацию, перестать есть/пить, и т. д.
Но каким образом это относится к ситуации данного человека, если банк обязан на основании двухстороннего договора в правовом государстве?
+
0
Три літри
Три літри
26 липня 2024, 6:58
#
Но каким образом это относится к ситуации данного человека, если банк обязан на основании двухстороннего договора в правовом государстве?

що саме «обязан»?

Банк відмовляється перераховувати гроші в інший банк чи видати їх в касі? Ні, про це немає жодної інформації і схоже автор навіть і не звертався до банку з цим питанням, а замість цього прийшов сюди с питанням що йому робити.
+
0
Taras35
Taras35
25 липня 2024, 23:21
#
Спробуйте одразу застосунок Приват24, якщо вас пускає за фінансовим номером телефону. Все інше у них поламалось чи через технічні проблеми чи навмисно, але вирішити проблему неможливо через браузери на компютерах. Мені не вдалось, Мене заблокували за «неактуалізацію» даних. Відправляв, відправляв, сканував паспорт, але і Хром і Фаєрфокс на фінальному етапі відсилань видавали помилку, а чат-банку вперто писав «не отримували ваших документів». Спрацював лише застосунок на телефоні Приват24, який змушений був поставити, але там новий нюанс після десятої спроби видало«дані оновлено», але рахунки уже «недіючі» стали. Гроші звичайні зарплатні. Ось такий досвід. Може вам у нагоді стане і зекономить час. Успіху вам у вирішені питання.
+
0
Devastation
Devastation
26 липня 2024, 6:23
#
525 Ц К Украины — Недопустимость одностороннего отказа от обязательства 1. Односторонний отказ от исполнения обязательства и одностороннее изменение его условий не допускается, если иное не установлено договором или законом.

1066 Ц К Украины —
а) За договором банківського рахунка банк зобов’язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.
б) Банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами.
в) Банк не має права визначати та контролювати напрями використання грошових коштів клієнта та встановлювати інші обмеження його права щодо розпорядження грошовими коштами, не передбачені законом, договором між банком і клієнтом або умовами обтяження, предметом якого є майнові права на грошові кошти, що знаходяться на банківському рахунку.

+
0
Devastation
Devastation
26 липня 2024, 6:24
#
Ещё там ЦК 1074
Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, встановлених законом або умовами обтяження, предметом якого є майнові права на грошові кошти, що знаходяться на рахунку, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, передбачених законом. Банк не має права встановлювати заборону на встановлення обтяження, але може встановлювати розумну винагороду.
+
0
Taras35
Taras35
26 липня 2024, 12:18
#
О, мені цей закон і «пришили», використали «актуалізація» даних і що не відсилай десятки раз — став порушником через мало не 20 р які був клієнтом банку, і єдине куди слав непубутово, то на ЗСУ. Чиновнки не знають берегів і імітують «боротьу» блокуючи рахунки звичайних українців.
+
0
Три літри
Три літри
26 липня 2024, 6:53
#
Не плутайте людину.

Банк не відмовлявся від забовʼязань, банк закрив рахунок на що має право згідно статті 1075 того ж кодексу. Ви явно свідомо маніпулюєте інформацією бо прочитали статтю 1074, але чомусь проігнорували сусідню.

Автору залишається відкрити рахунок в іншому банку щоб отримувати зарплату і дізнатись у ПриватБанку реквізити для погашення боргу
+
0
Taras35
Taras35
26 липня 2024, 12:20
#
Та ні «не відмовляється», тільки гроші не видає і не приймає на погашення кредиту, хоча сам кредит вимагає судячи з відгуку. Це який левел намахалова?
+
0
Три літри
Три літри
26 липня 2024, 12:30
#
Так, а ви звертались до банку з питання про гроші? Бо якби звертались то знали б про те що я написав у попередньому коментарі.

До того ж судячи з слів автора у нього є борг перед банком і якщо він більше за зарплату то банк йому ніякі гроші повертати не буде з зрозумілих арифметичних причин.

Про «не приймає на погашення кредиту» просто примітивна брехня.
+
0
Taras35
Taras35
26 липня 2024, 12:38
#
Ви так пишете, наче в курсі всіх деталей описаних автором. Я ж суджу лише по словам ним (нею) написаним і які викликають довіру. Банк отримував можливість користуватись грошима і взамін обіцяв вільне розпоярджання коштами в тому числі за рахунок інтернет-банкінгу, можливості розрахоуватись карткою в магазинах і інше, а не «потім прийдеш за грошима в касу».
+
0
Три літри
Три літри
26 липня 2024, 16:39
#
Я уважно прочитав що написав автор і обговорюю тільки те що він написав.

А що обговорюєте ви — не зрозуміло. Якісь ваші власні фантазії помножені на незнання законів
+
0
Taras35
Taras35
26 липня 2024, 19:08
#
Ні, неправда. Перечитайте ще раз. І наведені іншою людиною закони. У вас чомусь люди за замовчуванням винуваті, а не банк. Причина закриття рахунку і блокування у пості не вказано. Наявність кредиту тут може бути ні при чому і відповідно ваші натяки — це ваші домисли і фантазії. Кредити бувають і звичайні споживчі з оплатою частинами, а не лише «непогашені поганим боржником». Людина отримувала зарплату на картку — звичайна людина. Тож з власного досвіду банк міг просто закрити рахунок вигадавши причину. То ж ще раз перечитайте написане, замість звинувачувати людей. Бо кожен судить по собі, по своєму досвіді…
+
0
Три літри
Три літри
26 липня 2024, 19:13
#
Ні, неправда

Ні, правда

У вас чомусь люди за замовчуванням винуваті, а не банк

У мене взагалі немає ані слова про чиюсь вину. Ви знов вигадуєте якусь маячню і самі ж ображаєтесь на вигадане і починаєте з цим сперечатись.

Банк має право закрити рахунок клієнта. Він це зробив. Все.
+
0
Taras35
Taras35
26 липня 2024, 23:23
#
Ні, не все. І ні неправда. Що з того що банк мав право? Клієнт теж мав право. І що? В домислах-варіантах немає нічого поганого коли немає повної інформації. Айкю називається. Загугліть. Тільки мої домисли на основі власного досвіду і за людину з її проблемою. Ваші домисли на стороні банку: «неплатить по кредиту». Вами написані поради це: «відкрити картку в іншому банку», «банк не відав гроші бо кредит і банк мав право, тож не питати нічого і платити кредит з картки іншого банку». Людина просила «прояснити ситуацію», а не розказати яка вона і як «все добре зробив банк». І ні ви не знаєте всіх законів — сотні тисяч з сотень тис сторінок різних кодексів як трудовий наприклад. Ви і Конституцію не знаєте. В законах можна лише орієнтуватись. Тож нічого вистьобуватись прочитаними статтями одного двох законів і трактувати на користь банку. Байдуже мав право банк чи не мав закривати рахунок — проблема чому це зробив і як вирішити. А ви пробуєте знецінити сказане, називаючи «маячнею». Відчувається орковський менталітет, хоч і українською написаний, у них теж замість захоплення і нападу «освобожденіє» і «в рамках закона сво». Помітив у інших відгуках ви так само постійно на стороні банків і в чомусь звинувачеєте людей, які вони «неправильні» і як «банк в рамках законів». Тож ви або отримуєте за це гроші, або просто тролите людей, які шукають відповідей. Ганьбите українську серед переважно росмовних порад. Жодної користі з вас. Дарма витратив час на розмову з таким як ти.
+
0
Три літри
Три літри
27 липня 2024, 1:04
#
Ні, не все. І ні неправда.

Все. Правда.

Що з того що банк мав право?

В сенсі?

Якщо він має право закрити рахунок то які претензії до банку?
+
0
Devastation
Devastation
26 липня 2024, 12:59
#
Банк не имеет права закрывать счёт без уведомления, без дачи 30 дней клиенту на то, чтоб тот забрал свои деньги и закрыл свои счета. Законы НБУ почитай
+
0
Три літри
Три літри
26 липня 2024, 16:40
#
Банк не забовʼязаний повідомляти клієнта до закриття рахунку.

Ніякого строку «30 днів» не існує в природі.

У НБУ немає ніяких законів. Закони в Україні приймає Верховна Рада.
+
0
Devastation
Devastation
26 липня 2024, 21:10
#
Банк имеет право/может требовать расторжение если
а) если остаток средств меньше, чем предусмотрено банком.
б) если счётом не пользовались больше года
в) предотвращение отмывания и прочих схожих
г) в некоторых иных случаях, если они указаны в договоре или законами
Далее — банк обязан отдать деньги со счёта клиенту при первом требовании.

Банк может сам расторгнуть отношения ЕСЛИ
а) карточка не используется более трёх лет
б) по причинам, связанным с законами о предотвращении и противодействии отмывания.
СТАТЬЯ 1075

И всё!!!
Далее или ты стягиваешь варежку, или выписываешь мне слова со статей. Или разговариваем предметно, или покинь данный отзыв
+
0
Три літри
Три літри
26 липня 2024, 22:07
#
Ну от ти сам написав що банк може закрити рахунок за умовами статті 1075. Але чомусь продовжуєш зі мною сперечатись і бикувати 🤭

Хоопчику, ти не першокласника піймав за рогом, засунь свої понти
+
0
Devastation
Devastation
26 липня 2024, 22:51
#
Ты отзыв автора читал? У него обычный счёт для зарплаты.
А разорвать отношения могут только если — три года не пользовался, или предотвращение отмывания. Или я тебе, тупому, просто так статью дал?
Да нет, именно что первоклассника с двенадцатью тысячами комментариев. Может ты с jokets или с MykolaA знаком? Похоже что да.
+
0
Три літри
Три літри
27 липня 2024, 0:59
#
У него обычный счёт для зарплаты.

стаття 1075 працює для будь якого банківського рахунку

тим більш що «зарплатні» рахунки взагалі не мають ніякого особливого статусу на відміну від наприклад рахунку єДопомога чи єВідновлення — це звичайний картковий рахунок, хіба що деінде тариф може відрізнятись

А разорвать отношения могут только если — три года не пользовался, или предотвращение отмывания.

от бачиш, ти вже вдруге (після того як я тобі вказав на цю статтю) кажеш що у банка є право розірвати договір і закрити рахунок — і все одно продовжуєш сперечатись

ну не клоун?🤭
+
0
Taras35
Taras35
26 липня 2024, 12:14
#
Скільки красивих слів гарантій коли ставиш гроші в банк, а на ділі все це пусті слова непрацюючі. Вигадали причину і забокували. Почалось все з «лімітів» напевно. Можна так обмежувати то можна і далі. Тільки ринок мав би поставити все на місце. Але поки це неможливо напевно тож і бісяться чиновники, які добираються до банків.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку