Банкомат не видав гроші і банк затягує повернення коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Чия вина? Банку звісно. Але ніхто не спішить вирішувати ситуацію, а статус заявки говорить що чекає на якусь перевірку.
Таке враження, що мене назвали злодієм і мовчки звинувачують що я ці кошти забрала.
На будь які мої прохання — відмова. Прискорити інкасацію (інкасатори в тому ж відділенні і знаходяться) — ні, перевірити камери і впевнитись що кошти в банкоматі — ні, точний термін повернення коштів — ні, пройти крізь менеджерів до керівника щоб пояснити ситуацію — ні, гарантувати мені, шо банк точно поверне кошти — ні.
Банк захищає лише себе, в свого клієнта — абсолютно ніяк в таких ситуаціях і таке враження що намагається вивернути ситуацію на свою користь.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.