Приват24 Регулярні платежі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Сьогодні у Приват24 не знайшов ПЕРЕХІД У СТАРУ ВЕРСІЮ. Зрозуміло. Йде рух вперед. Але РЕГУЛЯРНІ ПЛАТЕЖІ у новій версії значно гірші за ті що у старій. Так що поспішили із відключенням. У мене наприклад 85 платежів. І ще можуть додаватись. Оплат електрики тільки 11, Нафтогазів 8. У старій версії для вибору потрібного платежу мені доводилось вибирати по прізвищу або адресі. Зараз же для пошуку доводиться відкривати кожен платіж окремо, вчитуватись і тільки так знаходити потрібний. Не виключено, що у моєму 68-річному віці я нароблю багато помилок, проплативши не на те домогосподарство. Та і молоді люди легко можуть заплутатись. А що вже тоді бабусям-пенсіонеркам робити. Так що поки не вдосконалите регулярні платежі, будь ласка відкрийте людям їх у старій версії. Попіклуйтесь про клієнтів.
Доречно ще нагадати, що я з більше ніж 20-річним стажем співпраці з Банком, як отримувач пенсії через Приватбанк і дещицею платежів через банк, не достойний кредитного ліміту навіть 500грн для тих же самих комунальних платежів. Банк тільки запрошує мене приймати участь в акціях по сплаті комунальних платежів кредитними коштами, але у мізерному кредитному ліміті завжди відмовляє.
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів, і одним із результатів цієї роботи є оновлення інтерфейсу нашого сайту і відхід від старого дизайну. Наша мета — зробити досвід користувача більш інтуїтивним і зручним для всіх наших клієнтів. У новому інтерфейсі ми намагаємося розподілити функціональність більш ефективно, щоб полегшити навігацію та покращити доступ до потрібної інформації.