Приватбанк заблокував можливість зняття готівки за кордоном
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Коли прокинулася вранці, взяла телефон, там повідомлення, що заблокована можливість знімати готівку, бо не пройшла фотопідтвердження, що я користуюся картою.
Звʼязалася зі службою підтримки — через онлайн повідомили, що я не підтвердила, хоча повідомлення такого не було, в телефонному режимі якась прости господи христя сказала, що дійсно, повідомлення не було, але карту треба перевипустити, бо таке негласне розпорядження — зачасто я знімаю готівку (в межах ліміта нбу 12,500 раз на тиждень, бо плачу готівкою за квартиру, за брекети дитини).
Після розбірок — заборону на зняття готівки зняли. А через тиждень те саме повідомлення, і так само, не було жодного повідомлення про фото. Жодні відео з мого приват24 їх не переконали, я просила повідомити, коли саме мені приходили ці повідомлення? бо мені нескладно пройти підтвердження. Картку на зняття готівки заблокували, порадили робити нову віртуальну, або замовляти доставку нової в Польщу.
Що вирішила для себе — це була остаточна крапля не повертатися в Україну. У мене бізнес, оборот у 2023 році був 3,5 млн, кошти заходять в євро, бо це контракти з єс, сша. Буду доводити проєкти до завершення та закриватися. Переводити все в Польщу.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.