Мінфін - Курси валют України

Встановити

Розірвали договір у односторонньому порядку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Арсен Ісаєв 20 червня 2024, 16:59
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 24
20.06.24. Дізнався про те, що банк розірвав зі мною договір в односторонньому порядку. Умови договору я не порушував. Підстави та інструкції мали бути у листі (паперовому) який був надісланий на адресу, яка є у приватбанка. У відділені банку де останній раз перевипускав карту нічого повідомити не змогли посилаючись на те, що немає інформації окрім тієї що все сказано у листі. Договір з банком я укладав більше десяти років тому, після того змінив декілька адрес реєстрації. Попросив у відділені хочаб адресу назвати на яку лист пішов. Не назвали тому що треба оновити мої дані, а при мені немає оригіналу паспорту та інн. Документи у ДІЇ не влаштували. Тепер шукаю по своїх старих адресах той лист.
Виникає питання, чому не повідомити про проблему телефоном? Раз на місяць мені пропонують якісь послуги від приватбанку, отже мій телефон є. Інше питання, чому не надіслати лист на мою електронну пошту, яку я останні десять років не змінював (листи від привата я на неї отримував)? Наступне питання, чому працівникам відділення мало документів з дії для актуалізації моїх даних і навіщо ця актуалізація, якщо місяць тому я оновлював голосовий зліпок і у мене вийшло? Ще таке питання, чому не повідомити про намір розірвати договір через застосунок приват24, або особистого банкіра від золотої карти? І останнє, чому працівники відділення не повідомили про можливість отримання залишку коштів за моєю першою вимогою та заявою відповідно до абз.2 ч.1.1.8.5. Договору банківського рахунку (https://privatbank.ua/terms)?
Буду вдячний за відповіді.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2024, 18:16
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Розірвали договір у односторонньому порядку