Воруют деньги.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Щойно для перевірки зробив те саме — з доларової інернет картки поповнив доларовий приват вклад. Дивно, але нічого не зняло. Перевірьте виписки, може у вас якась умова по Копілці підключена, пишіть в підтримку ще раз. Бажаю успіхів!
- +
- 0
- VitaliyVlad
- 23 червня 2014, 15:20
- #
Та нет, по выпискам видно, что пополнение 900, а списало 909 и из 1000 осталось 91. Никаких копилок у меня нет, да и в поддержке так сказали. Вот скрин из выписки screencast.com/t/G9pc6JLmuxdD
Я б ще раз написав в підтримку як радили «Ответ банка». І в приват24 і на сайті вказано що комісії при поповненні депозиту не має бути. До того ж в мене не знімало (http://postimg.org/image/8z7mm759v/). Якось було таке що коли переводив гроші з своєї старої картки на нову, то зняло комісію 0.5% хоча обидві картки універсальні і перевід між ними мав би бути без комісій. Написав в підтримку, вони подали заявку на повернення комісії і на наступний день її повернули.
- +
- 0
- VitaliyVlad
- 24 червня 2014, 13:42
- #
Еще вчера написал, без ответа.
- +
- 0
- VitaliyVlad
- 24 червня 2014, 16:42
- #
Ответили, деньги вернули! Остается только не ясным почему в 24/7 мне сказали, что ввели комиссию…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Больше 6 лет работал с этим банком и всегда все было хорошо, теперь буду закрывать все счета у них!!!
Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос. Пожалуйста, уточните суть вопроса на нашу почту help@pb.ua, указав ссылку на отзыв и контакты для обратной связи. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.