Блокування рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
У приватному повідомленні отримав відписку. Працівник банку (чи бот ?) запевнив мене, що це все для моєї безпеки.
«З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Для розблокування рахунків Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.»
Шляхи розблокування рахунку мені зрозумілі. Але в чому небезпека переказу коштів зі своєї умовно віртуальної карти на основну. Це питання. Як і загалом велике питання (не тільки по цій ситуації) щодо компетентності працівників, особливо перших рівнів, які максимум можуть процитувати інформацію з сайту.
Також зрозуміло, що з банками не воюють, а їх змінюють, якщо щось не влаштовує.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Ситуація: При спробі перевести власні кошти у додатку приват24 з однієї своєї картки на основну банк відмовив у проведенні платежу через «підозрілість операції». Для її підтвердження запропонував подзвонити на 3700. Найцікавіше, що потім оператор почав задавати питання «а чи не телефонували вам родичі з проханям перевести кошти», «чи не давав я комусь пін-код», «чи не було вам дивних пропозицій» і так далі. І без зупину схожого типу питання. Аргументація — «ми за вас непокоїмося». Після почалася серія питань про особистість. Найцікавіше — відповіді їм не сподобалися, тому вони заблокували рахунок. У додаток я ввійти не можу. Треба йти в відділення.
P. S. Колись у мене дійсно пройшла шахрайська операція на невелику суму. Кошти я досить швидко повернув через сторонній сервіс, яким скористалися зловмисники. Банк же мені тим часом сказав, що то я пін-код комусь сам повідомив і вмив руки. А тут прям молодці. Подбали про мене. Це до слова.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.