Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня, в мене теж не вистачає терпіння з приводу спілкуваня з Приватом, вже минуло біля трьох місяців як я сдійснила платіж з Монобанку (клієнтом якого я є) до Привату, але мій банківський переказ був заблокован службою безпеки Приват банку.Крім обіцянок вирішити питання як можна скоріше до теперешнего часу нічого не змінилося, всі дані били надані на прохання банку. Складається враження, що банк займається беззаконням та фінансовим рекетом і при тому, що я не є клієнтом банку і не підписувала з ним жодних договорів.Ваш банк я жодноі людині не рекомендоватиму.Ваша відповідь Від 15−04−2024 р. No20.1.0.0.0/7- 240321/78066 на 4601107-ВБ від 21−03−2024 р
Відповідь банку
4 травня 2024, 10:14
Добрий день. За результатом перевірки бачимо, що банком була сформована відповідь на ваш запит і вам надали актуальну інформацію для врегулювання питань у виниклій ситуації з платежем.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
Доброго дня,
На жаль, проблему не вдалося вирішити. Банк не зарахував грощі контрагенту не зважаючи на всі надані дані, що додатково запросив банк. У відповідь на моє звернення від 21.03.2024 щодо повернення коштів банк вислав відповідь 15.04.2024, що заявка ще обробляється, а інформація перевіряється в архівах та програмних комплексах. Це викликає певне незрозуміння, оскільки платіж був здійснений 09.02.2024. Наразі гроші банк не повернув.
З повагою,
На жаль, проблему не вдалося вирішити. Банк не зарахував грощі контрагенту не зважаючи на всі надані дані, що додатково запросив банк. У відповідь на моє звернення від 21.03.2024 щодо повернення коштів банк вислав відповідь 15.04.2024, що заявка ще обробляється, а інформація перевіряється в архівах та програмних комплексах. Це викликає певне незрозуміння, оскільки платіж був здійснений 09.02.2024. Наразі гроші банк не повернув.
З повагою,
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |