Підняли кредитний ліміт до 100000 без мого відому і моєї присутності
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +30
- Світлана Черненко
- 22 квітня 2024, 19:21
- #
Дякую, до правоохоронних органів звернулася, відкрите кримінальне провадження. Я тільки не розумію одного — навіщо жити коли так знущаються з мене, а головне — для чого…
- +
- +15
- marina190471
- 23 квітня 2024, 15:10
- #
Вы хотя бы объяснили людям КАК ТАКОЕ ВООБЩЕ ВОЗМОЖНО в вашем недобанке, МОШЕННИКИ??? Где ваша служба безопасности? Кто у вас вообще несёт хоть какую то ответственность за денежные средства клиентов? Или у приватбанка одни только права, а у ваших клиентов — одни обязанности и обязательства перед вашим банком? Все кто обратился сюда с таким же вопросом получили один и тот же ответ и совет обращаться в правоохранительные органы. Да, и я тоже обратилась в правоохранительные органы, дважды и во второй раз уже на сам приватбанк! вас теперь крышует «государство»? К сожалению, такое же воровитое, как ваш недобанк…
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 23 квітня 2024, 20:31
- #
Банк тут не при чём, в 99% случае клиенты глупые сами сливают данные, у меня уже порядка 30−40 номеров мошенников в черном списке и каждый день звонили:)
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 23 квітня 2024, 20:27
- #
Я уже давно привязал свой фин номер к документам на водафоне, киевстар когда пытался сделать у них это ооочень геморно и криво было, но сейчас по моему исправили…
При смене номера, оператор должен звонить для подтверждения код или в смс, скорее хозяина симки обманули и он сказал код… Такое бывает когда звонят и говорят, для продовщення дии пакету назвить код из смс, и доверчивые пенсы называют)
При смене номера, оператор должен звонить для подтверждения код или в смс, скорее хозяина симки обманули и он сказал код… Такое бывает когда звонят и говорят, для продовщення дии пакету назвить код из смс, и доверчивые пенсы называют)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Відповідь приватбанку мені: «Встановлено, що переказ коштів з карток був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24 (далі — Приват24).
Вхід в Приват24 був здійснений під Вашою авторизацією. При даній процедурі клієнт вводить
свої ім'я користувача і пароль та входить у Приват24, створює необхідний платіж, вводить
тільки йому відомий ключ доступу і після цього до Банку надходить платіжне доручення,
відповідно до якого Банк здійснює переказ коштів.
Списання коштів стороннім інтернет ресурсом проводиться після введення номеру карти,
CVV-коду, терміну дії.
Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання Вашого фінансового
телефону та іншої особистої інформації.» Як могла служба безпеки банку пропустити таке і ці 167 операцій??? Це просто нонсенс! В такій ситуації може опинитися люба людина, але ніякого захисту немає…А служба фінмоніторингу куда дивиться? В цій країні все дозволено, на жаль, немає ніяких гарантій, що ваші кошти будуть цілими…і вам не підвищать просто так шалений кредитний ліміт без вашого відому та вашої згоди і не відкриють нових карток на ваші ПІБ!!!