Мінфін - Курси валют України

Встановити

Підняли кредитний ліміт до 100000 без мого відому і моєї присутності

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Черненко 22 квітня 2024, 13:30
Як таке можливо? При любій операції чи авторизації банк завжди телефонує і запитує, а тут жодних дій з боку банку, тим більше, що на електронну адресу надійшло повідомлення про нетиповий вхід в приват24, але вже після піднятого кредитного ліміту і зняття коштів в 1.09 ночі… Як це можливо змінити фінансовий номер без погодження з власником? Люди, що це робиться?
Відповідь приватбанку мені: «Встановлено, що переказ коштів з карток був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24 (далі — Приват24).
Вхід в Приват24 був здійснений під Вашою авторизацією. При даній процедурі клієнт вводить
свої ім'я користувача і пароль та входить у Приват24, створює необхідний платіж, вводить
тільки йому відомий ключ доступу і після цього до Банку надходить платіжне доручення,
відповідно до якого Банк здійснює переказ коштів.
Списання коштів стороннім інтернет ресурсом проводиться після введення номеру карти,
CVV-коду, терміну дії.
Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання Вашого фінансового
телефону та іншої особистої інформації.» Як могла служба безпеки банку пропустити таке і ці 167 операцій??? Це просто нонсенс! В такій ситуації може опинитися люба людина, але ніякого захисту немає…А служба фінмоніторингу куда дивиться? В цій країні все дозволено, на жаль, немає ніяких гарантій, що ваші кошти будуть цілими…і вам не підвищать просто так шалений кредитний ліміт без вашого відому та вашої згоди і не відкриють нових карток на ваші ПІБ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2024, 15:01
Добрий день. Нам дуже прикро, що з вами виникла така ситуація. За результатом перевірки бачимо, що за вашою справою здійснено детальний аналіз і вам надали актуальну інформацію за результатом розгляду. Радимо звернутися з заявою до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Коментарі - 5

+
+30
Світлана Черненко
Світлана Черненко
22 квітня 2024, 19:21
#
Дякую, до правоохоронних органів звернулася, відкрите кримінальне провадження. Я тільки не розумію одного — навіщо жити коли так знущаються з мене, а головне — для чого…
+
0
Аа Аа
Аа Аа
26 травня 2024, 17:35
#
Це якось вирішилось ? Поліція вирішила дане питання ?
+
+15
marina190471
marina190471
23 квітня 2024, 15:10
#
Вы хотя бы объяснили людям КАК ТАКОЕ ВООБЩЕ ВОЗМОЖНО в вашем недобанке, МОШЕННИКИ??? Где ваша служба безопасности? Кто у вас вообще несёт хоть какую то ответственность за денежные средства клиентов? Или у приватбанка одни только права, а у ваших клиентов — одни обязанности и обязательства перед вашим банком? Все кто обратился сюда с таким же вопросом получили один и тот же ответ и совет обращаться в правоохранительные органы. Да, и я тоже обратилась в правоохранительные органы, дважды и во второй раз уже на сам приватбанк! вас теперь крышует «государство»? К сожалению, такое же воровитое, как ваш недобанк…
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
23 квітня 2024, 20:31
#
Банк тут не при чём, в 99% случае клиенты глупые сами сливают данные, у меня уже порядка 30−40 номеров мошенников в черном списке и каждый день звонили:)
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
23 квітня 2024, 20:27
#
Я уже давно привязал свой фин номер к документам на водафоне, киевстар когда пытался сделать у них это ооочень геморно и криво было, но сейчас по моему исправили…
При смене номера, оператор должен звонить для подтверждения код или в смс, скорее хозяина симки обманули и он сказал код… Такое бывает когда звонят и говорят, для продовщення дии пакету назвить код из смс, и доверчивые пенсы называют)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Підняли кредитний ліміт до 100000 без мого відому і моєї присутності