Угрожают и требуют погашения кредитной карты которую заблокировали без моего ведома
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Вихристюк Олександр
Тел. +38050860****
который является сотрудником вашего позорного банка, звонит через вайбер, со скрытых номеров и угрожает мне и моей семье. Это ужас 😨 Ваш банк самый низкий и позорный.
Однак, це не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити обмеження. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Рекомендуємо перевірити наявність заборгованості в інших фінансових установах. При погашенні Вашої заборгованості Банк може переглянути своє рішення на надання кредитного ліміту.
Детальна інформація, можливість подачі заявки та умови по реструктуризації будуть доступні в момент звернення до чату Допомога-онлайн, на лінію 3700, до будь-якого відділення ПриватБанку або в особисті повідомлення, оскільки до кожного клієнта банк використовує особливий підхід і може запропонувати індивідуальні умови.
Також хочемо вибачитися за незручності та неприємний досвід спілкування з представником банку.
За наданою інформацією, ми хотіли б здійснити детальний розгляд дій співробітника і провести відповідну роботу, щоб уникнути подібного в майбутньому. Спасибі за розуміння!