оформление депозита и кредитной карты «Универсальная»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
У Львові в відділенні на столиках стоять таблички «Депозити і картки Gold позачергово». Час від часу співробітниця перепитує кому з очікуючих що потрібно. Підтримка з мого досвіду найкваліфікованіша в Приват24. І ще щодо приват24, терміналів і банкоматів — нові карточки ЗАВЖДИ (перевірено на 5 картках) глючать перші 2-3 дні. Не приймаються, помилкові баланси, помилкова валюта чи тип картки (в мене навіть раз зняло комісію при переводі Універсальна-Універсальна, але підтримка повернула).
Можливо Вам сильно не повезло з співробітником в відділенні. В мене теж були не позитивні враження про банк
minfin.com.ua/company/privatbank/review/34993/, але підтримка приват24 все вирішила (правда з 3-го разу, в відділенні дуже напутали...). В середу зробив дружину клієнтом банку і відкрили на неї депозит (через ліміт на зняття валюти в день) при черзі в 5-6 чоловік і 3 працюючих столах все зайняло не більше 25 хв, нічого не напутали.
А з іншого банку який входить в топ-10 вчора подзвонили і сказали що мене переводять в інше відділення (центральне), підозрюю що відділення закриють у звязку з проблемами.
Можливо Вам сильно не повезло з співробітником в відділенні. В мене теж були не позитивні враження про банк
minfin.com.ua/company/privatbank/review/34993/, але підтримка приват24 все вирішила (правда з 3-го разу, в відділенні дуже напутали...). В середу зробив дружину клієнтом банку і відкрили на неї депозит (через ліміт на зняття валюти в день) при черзі в 5-6 чоловік і 3 працюючих столах все зайняло не більше 25 хв, нічого не напутали.
А з іншого банку який входить в топ-10 вчора подзвонили і сказали що мене переводять в інше відділення (центральне), підозрюю що відділення закриють у звязку з проблемами.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 14 червня 2014, 9:45
- #
Astr0, доброго ранку!
Насамперед хочемо подякувати Вам за час, витрачений на складання відгуку, а також за користування послугами нашого Банку, навіть не дивлячись на те, що Ви стикалися з незначними труднощами.
Сподіваємося бачити Вас в числі наших Клієнтів ще дуже довгий час, а ми, в свою чергу, постараємося зробити все від нас залежне, щоб співпраця приносило Вам лише позитивні емоції.
З повагою, ПриватБанк.
Насамперед хочемо подякувати Вам за час, витрачений на складання відгуку, а також за користування послугами нашого Банку, навіть не дивлячись на те, що Ви стикалися з незначними труднощами.
Сподіваємося бачити Вас в числі наших Клієнтів ще дуже довгий час, а ми, в свою чергу, постараємося зробити все від нас залежне, щоб співпраця приносило Вам лише позитивні емоції.
З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Обратился в отделение банка и началось.
Простоял 1 час в очереди, обслуживание одного клиента у оператора занимало примерно 30 — 40 мин.
Наконец-то попал к девушке, разъяснил ей условия, которые меня интересует, тысячу раз уточнил все ли я правильно понимаю.
У меня сложилось впечатление, что девушка больше интересовалась ipad-ом, чем моими вопросами. Отвечала вяло и нехотя.
К стати, обращался по двум вопросам: депозит, кредитная карта, оператор оформила только кредитную карту, про депозит даже ничего не сказала! Вероятно я не прошел ее фейсконтроль или мои деньги, которые я хотел вкладывать в банк ее не интересует — это для меня останется загадкой.
Через 2 часа, потраченных на оформление кредитной карты, стал клиентом банка.
На с следующий день скачал приложение «Private24» — удобство, доступность сервиса, говорили они — на деле, я просидел пол дня на телефоне.
Переговорил с разными операторами ( примерно 5). Слова девушки из офиса, кардинально отличались со словами оператора.
Плюнув на это дело, так к стати и не поняв, как решить свой вопрос, в телефоном режиме закрыл карточку. Пробыв клиентом банка примерно сутки, могу с уверенностью сказать: никогда, не при каких обстоятельствах не стоит сотрудничать с приват банком. Если вам конечно наплевать на свои нервы и финансы — этот банк с радостью поиграет с вашими нервами и финансами в увлекательные игры!
Примите, пожалуйста, наши извинения за неудобства, которые возникли при посещении одного из отделений нашего Банка.
Банк сейчас активно работает над сокращением очередей и внедряет большой проект, который позволить нарастить пропускную способность отделений.
Также заметим, что большинство операций можно выполнять удаленно, без посещения отделений — П24, SMS и т.д. Детальнее privatbank.ua/udalenniy-banking/.
Позвольте, пожалуйста, нам решить возникшие вопросы. Сообщите на help@pb.ua описание ситуации и контакты для связи, указав ссылку на отзыв. Также будем признательны, если в письме Вы уточните детали визита в отделение (дату, приблизительное время, адрес) и детали звонков на нашу горячую линию (даты, номер телефона, с которого совершены звонки), чтобы мы могли проанализировать и проработать ситуацию с сотрудниками и ни один наш клиент не столкнулся с подобным в дальнейшем.
Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.