Заблокували рахунок, розірвали договір
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
В обід вибило — при вході пише що доступ заблоковано з метою безпеки. Дзвоню на 3700 — робот каже що договір розірвано, на пошту відправлено лист.
Але ніяких листів не приходило, сповіщень в додатку теж.
Спробував ще раз подзвонити на гарячу лінію щоб вияснити деталі — робот по кругу повторяв репліки, без можливості з'єднання з живим оператором.
Зміг додзвонитися з іншого номеру, сказали що треба йти у відділення з паспортом і ІПН щоб написати заяву на вивід грошей.
У відділенні консультант не розуміла що їй робити, питала чи на пошту не приходив лист, я показав що на пошті пусто.
Фотографувала мої документи по декілька разів, мене фотографувала 3 рази, кудись скидала.
Ще я спитав як покрити заборгованість по кредитці, вона сама не знає чи її можна списати із залишку чи треба закрити через касу. Заяву на вивід дала оформити, сказала що до мене подзвонять максимум до вечора наступного дня. От вже вечір наступного дня, а зв’язку ні якого.
Не зрозуміло скільки чекати на виведення коштів, як закрити заборгованість…
Мій перший банк, був клієнтом більше 10 років.
Але по відгукам бачу що зараз масова «епідемія» розривання відносин.
Але найбільше лякає те що немає ніякого зворотного зв’язку від банку, і невизначеність скільки чекати на вивід грошей, бо практично всі мої заощадження були на карті приват.
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо стану розгляду заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat