Відмова від оформленя Chargeback
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
А саме:
23 січня -4773.38
23 січня -6653.99
20 січня — 4752.85
19 січня -4 789.27
19 січня — 2873.56
18 січня -4824.23
16 січня -1923.08
10 січня 605.02
10 січня 2497.68
09 січня 9652.51
27 січня -9541.98
8 січня -6730.77
4 грудня -6554.31
3 грудня -6556.93
2 грудня -9363.30
1 грудня -9363.30
1 грудня -6554.31
30 листопада -6554.31
30 листопада -6588.39
30 листопада -6567
29 листопада -9363.30
28 листопада 9363.30
28 листопада 936.33
28 листопада 2808.99
27 листопада 9394
26 листопада 9383.52
24 листопада 9387.27
22 листопада 6554.31
19 листопада 6568.54
11 грудня -14 981.27
7 грудня 9363.30
Згідно з правилами, встановленими Visa/Mastercard, я, як власник карти, маю право на повернення коштів у разі несанкціонованих транзакцій. Протягом останніх днів, я виявив низку транзакцій на моєму рахунку, які я не авторизував і не здійснював. Докладніше, перелік таких транзакцій додається до цього звернення.
Прошу негайно розпочати процедуру чарджбеку та повернення коштів на мій банківський рахунок у зв’язку з цими несанкціонованими транзакціями. Я також зобов’язуюся співпрацювати з вашим відділом безпеки та надати будь-яку додаткову інформацію чи докази, що можуть бути необхідні для вирішення цього питання.
Хочу нагадати, що згідно з Правилами Visa/Master ви зобов’язані приймати мої заявки на чарджбек та надавати відповідні послуги в рамках встановлених правил і процедур.
Прошу розглянути цю ситуацію як найбільш серйозну та вжити всі необхідні заходи для відшкодування збитків, завданих мені через цей випадок шахрайства.
Надіюсь на ваше оперативне реагування та позитивне вирішення цієї проблеми.
— Лист другий
З повагою повідомляю вас, що, додатково до мого попереднього звернення, я також безпосередньо звертався до мерчанта, що здійснював транзакції на моєму банківському рахунку. Я намагався отримати відповідь та вирішення цієї ситуації з його сторони. Однак, незважаючи на мої зусилля, до цього часу я не отримав від нього відповіді.
Це свідчить про серйозні проблеми у співпраці з цим мерчантом та підтверджує те, що я зробив усе можливе для вирішення цієї ситуації в рамках своїх можливостей. Прошу вас врахувати цю інформацію при подальшому розгляді моєї справи.
З повагою, Белицький Андрій Сергійович
— Відповідь від самого банку
Шановний Андрію Сергійовичу!
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі — Банк) висловлює Вам
свою повагу. За результатами розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне.
Між Клієнтом та Банком укладений договір про надання банківських послуг. Укладання
такого договору здійснюється на підставі анкети-заяви про приєднання до умов та правил
надання банківських послуг та відповідає статтям 633, 634 Цивільного кодексу України.
Підписавши цю анкету-заяву, Клієнт підтвердив свою згоду на те, що підписана заява
разом з «Умовами та правилами надання банківських послуг» (далі — Умови) та «Тарифами
Банку», які викладені на банківському сайті privatbank.ua, складає між ним та Банком Договір,
що підтверджується підписом у заяві.
Пунктом 16, 17 розділу І Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних
інструментів, затверджений Постановою Правління Національного банку України № 164 (далі
— Постанова № 164) від 29.07.2022 року власник рахунку здійснює контроль за рухом і
цільовим використанням коштів за операціями з використанням платіжних інструментів.
Користувач здійснює контроль за використанням платіжного інструменту для
проведення операцій.
Пунктом 140 розділу VІІ Постанови № 164 користувач зобов’язаний не повідомляти та
іншим чином не розголошувати індивідуальну облікову інформацію та/або іншу інформацію,
що дає змогу ініціювати платіжні операції, та негайно після того, як йому стало відомо про
факт втрати такої інформації та/або платіжного інструменту, повідомити про це емітента в спосіб та каналами зв’язку, визначеними договором між емітентом та користувачем
Відповідно до п. 1.1.10.10.1. Умов, Клієнт несе повну відповідальність за всі платіжні
операції з використанням електронного платіжного засобу та/або за несанкціоноване
отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, якщо його дії чи бездіяльність
призвели до втрати платіжного інструменту або індивідуальної облікової інформації,
розголошення ПІНу/індивідуальної облікової інформації або іншої інформації, яка дає змогу
ініціювати платіжну операцію з використанням Платіжного інструменту.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1. Умов, Клієнт зобов’язаний не передавати Картки, PIN — коди,
постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором,
або що суперечать чинному законодавству.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2. Умов, Клієнт зобов’язаний вживати необхідних заходів для
запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому
числі до інформації, нанесеної на неї.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2.2. Умов, суми операцій, проведених з використанням всіх
наданих до поточного рахунку Клієнта Карт, будуть списані Банком з цього поточного рахунку
на підставі платіжних повідомлень від торгових точок.
Згідно з п. 2.1.4.52.5. Умов, відповідальність за операції електронної комерції чи мотооперації по Картах, прив’язаним до поточного рахунку Клієнта, покладається на Клієнта.
Згідно п. 2.1.4.1.1. Умов, порядок здійснення операцій з використанням Картки
регулюється чинним законодавством України, нормами Міжнародних платіжних систем Visa
International, MasterCard International, Національної платіжної системи «Український платіжний
простір» (далі — НПС «ПРОСТІР»), UnionPay International Co., Ltd. та цим Договором.
Відповідно до п. 2.1.4.10.1. Умов, Клієнт має право оскаржити в Міжнародних
платіжних системах (VISA, MasterCard та ін.) операцію з використанням Картки або реквізитів
Картки.
Оскарження фінансових операцій, які були проведені з порушенням правил платіжних
систем проводиться за процедурою «CHARGEBACK».
CHARGEBACK — фінансова претензія банку-емітента банку-еквайру на повернення
платежу за проведеною транзакцією.
Порядок вирішення спірних питань між банком-емітентом та банком-еквайром
встановлюється правилами міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжних систем емітент приймає рішення щодо доцільності
оскарження транзакцій.
Відмовлено у проведенні оскарження, через нетипову активність карток на даному
мерчанті і послідовному їх оскарженні як «шахрайських».
В даному випадку банком прийнято рішення не оскаржувати дані транзакції. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.
— Шановні представники банку,
Я з великим розчаруванням звертаюся до вас щодо негативного досвіду, який я отримав під час спроби вирішити питання, пов’язане з незаконним списанням коштів з мого банківського рахунку.
Нещодавно я звернувся до вас з проханням провести процедуру «CHARGEBACK» стосовно незаконних транзакцій, які сталися з мого рахунку. На моє розчарування, ваша відповідь була повністю неприйнятною та неадекватною.
Замість того, щоб взяти на себе відповідальність та надати необхідну підтримку своїм клієнтам, ви відмовилися від проведення процедури «CHARGEBACK» без вагомих обґрунтувань. Це не тільки порушує ваши власні внутрішні правила, але і грубо порушує права клієнтів.
Ваша бездіяльність та відмова допомогти мені в цьому питанні призводить до подальших фінансових втрат і створює серйозний негативний враження про вашу компанію. Я втрачаю довіру до вашої організації та розглядаю можливість перегляду своїх фінансових відносин з вашим банком.
Як клієнт, я вважаю, що така поведінка неприйнятна і навіть шкідлива для репутації вашої компанії. Я маю надію, що ви вживете необхідних заходів для виправлення ситуації та надання мені відшкодування за втрачені кошти.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.