Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова у поданні оскарження неавторизованої покупки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Сергій Кішш 22 лютого 2024, 1:56
19 лютого я звернувся до технічної підтримки Приватбанку, в чат допомога онлайн, з питанням подачі заявок на оскарження шахрайських операцій, які я не виконував, не підтверджував, коди нікому не передавав та не підтверджував ніякі пуш-підтвердження. Тобто покупки є неавторизовані. Надав інформацію з приводу коли саме були виконані несанкціоновані списання та суму даних списань, співробітник через деякий час повідомив що заявки подані, мені прийшли сповіщення, з підтвердженням того, що заявки дійсно подані в роботу. Заявки: 2895988, 2895989, 2895990, 2895991, 2895992, 2895993, 2895994.
Загальна сума списання: 3807 доларів та 88 центів, що суиарно 145000 гривень.
Через день, як заявки були подані, мені в один момент приходять декілька сповіщень про те, що з приводу моїх списань суму не може бути повернуто. Я звісно ж після цього одразу звернувся знову в чат допомоги з питанням: «Чому відмова?» і отримав відповідь: «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
Після мого питання: «Які саме дані яким транзакціям суперечять?», мені порекомендували звернутися на пошту chargeback@privatbank.ua, що я і зробив. Звертався я декілька разів, але після запиту на обґрунтоване пояснення того, що саме повпливало на відмову в подачі, мені не надали жодного документа, жодного обґрунтованого пояснення, просто написали що рішення є остаточним і оскарженню не підлягає, хоча як я знаю, може бути перерозгляд, в Приваті він платний, коштує 500$, але навіть в ньому мені відмовили. Наступне що я зробив, це звернувся до мерчанту (магазину), в якому і відбулося саме списання, за рекомендацію Приватбанку, бо він всім рекомендує звертатися до магазину або поліції. При спілкуванні з службою підтримки магазину, в якому пройшло списання, надав їм ідентифікатор списання, який ледь випросив у підтримці Приватбанку, бо вони дуже важко дають ці данні.
І тут, УВАГА, магазин мені повідомляє, що за даною транзакцію на момент звернення ПРОВОДИТЬСЯ ЧАРЖБЕК, уточню ще раз, звернувся я до магазину вже ПІСЛЯ того, як по заявкам надійшла відмова. Тут я знову звертаюся на пошту, надаю дані про те, що мені повідомив магазин, прошу надати мені хочаб будь-який доказ, про те що заявку дійсно закрито, на це отримую відповідь, цитую: «В оскарженні відмовлено. Документи відсутні. Заявка закрита.», «Ми не надаємо жодних довідок.
Вам надходить сповіщення про статус заявок.»
Після цього я знову звернувся в чат допомоги, почав їх розпитувати з приводу даної ситуації та отримував отримав відповідь, яка мене дуже здивувала, отже, ПриватБанк мотивував відмову у заявці тим, що у банка є підозра на те, що заявки які я подав — є шахрайські по відндошенню до магазину, бо в мене було багато списань від цього магазину (всі шахрайські) і я поповнював карту перед списанням. Я так розумію ПриватБанк не розглядає можливості взлому додатка Приват 24 шахраями і на стороні шахраїв, а не свого клієнта. Також хочу уточнити, що ні одне сповіщення про списання по карті мені не приходило, якби вони приходили, то можливо і не було-б даної ситуації. Я помітив що сповіщення в додатку Приват 24 живуть своїм життям, по одній карті вони приходять, по другій — ні, хоча сповіщення в мене включені для всіх карт.
Я дуже сильно розчарувався в Приватбанку, уточню, що я є клієнтом Приватбанку вже ± 9 років і така ситуація вперше. Навіть були подібні кейси, з шахрайськими списанням по карті, але вони закінчились в мою сторону.
Нажаль, якщо ПриватБанк не розгляне можливості перерозгляду та переподачі моїх заявок, то мною та моїм адвокатом буде поданий позов до суду з приводу цієї ситуації, бо щось вона дуже не зрозуміла та дивна, але я надіюсь що дана ситуація вирішиться і до суду не дійде, я думаю даний коментар помітить людина, яка має хочаб трішки розуміння і повпливає на людей які сидять в претензійному відділі. Дякую, за увагу.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 10:17
Вітаємо.
Ми проаналізували надану вами інформацію та виявили операції підозрілими, наразі, відмовляємо в оскарженні, рекомендуємо вирішувати питання з сайтом або звернутися в правоохоронні органи.

Коментарі - 9

+
+6
SergeyNina
SergeyNina
22 лютого 2024, 5:52
#
Просите магазин вернуть вам деньги. Если уже начат чарджбек и со стороны магазина это видно то все шансы на возврат есть. В таких случаях вам следует идти в полицию. Вчера у меня покупка акб на сумму 230 гривен и банк потребовал подтвердить оплату, а у вас на такие суммы и без подтверждения
+
0
Сергій Кішш
Сергій Кішш
22 лютого 2024, 10:21
#
Без подтверждения так как покупки были совершены в Американском магазине, там всё без подтверждения.
+
0
Сергій Кішш
Сергій Кішш
22 лютого 2024, 10:23
#
Да и чем полиция поможет? Таскать будет меня с утра до ночи и ничего это не даст, этап етот пройденый уже. Обидно что банк наплевательськи относиться к клиенту.
+
0
MykolaA
MykolaA
22 лютого 2024, 10:49
#
«мною та моїм адвокатом буде поданий позов до суду з приводу цієї ситуації,» — жоден клієнт, що погрожував на цьому ресурсі судом, не пішов далі порожніх обіцянок. Сподіваюся- це виняток.
+
0
Сергій Кішш
Сергій Кішш
22 лютого 2024, 11:45
#
Та ні, дійсно доведу до кінця діло, буду держати вас в курсі. Як не як сума не маленька.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
23 лютого 2024, 13:10
#
Уважаемый, делайте как вы решили! Ине обращайте внимание на проплаченных «пасипак» вы возьмите и посмотрите комментарии этого эксперта за последние два года, при том что он НЕ НАХОДИТСЯ в Украине, у него всегда — …банк прав… вам самому это не странно?
Так что никого не слушайте! И делайте как решили!
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
23 лютого 2024, 13:08
#
Ты БРЕХЛО НЕ ВРИ!
Смотрю, ты многое забыло!!! Что закончились денжата, решил подзаработать?
+
0
Сергій Кішш
Сергій Кішш
25 лютого 2024, 2:03
#
Ето вы мне или кому?
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
25 лютого 2024, 2:18
#
Это касается «микола».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Відмова у поданні оскарження неавторизованої покупки