Навыть не знаю, що написати в заголовку…
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Банк доповів на minfin, що «проблема вирішена», але по факту збрехав. Проблема не вирішена від слова «зовсім».
Проблема стосується оплат по договору «оплата частинами», а саме автоматизації списання.
Останній раз, а саме 13 лютого, спеціаліст знову відмовився налаштувати списання, бо в мене на той момент на рахунку не було суми платежу. Але запевнив, що це зможуть це зробити, коли я закину суму платежу. (планова дата 22 лютого)
Я після авансу закинув необхідну суму
І банк у відповідь зменшив кредитний ліміт, причому не лише «забрав» суму, передбачену для погашення кредиту, а і кинув у овердрафт. Тобто я тепер ще й пеню маю платити на рівному місці.
Оператор, з яким я наразі висю у чаті, чи то робить вигляд дурачка, чи то і є таким…
«Відповідь» після години переписки:
«Даний догові був відкритий 22 числа, і 22 числа місяця має бути списання на погашення за договором. Автоматичний платіж на погашення за договором автоматично підключається при оформленні договору.»
Це після того як я неодноразово озвучив, що автоматичне списання в мене не працює, а мене взагалі кинули в овердрафт напередодны погашення, хоча обіцяли налаштувати списання, коли я закину суму платежу. Тобто вже повний довбень би міг перевірити рух по рахункам і пересвідчитись… Якщо це адекватна відповідь професіонала, тади ой…
ПиСи. Зараз «спеціаліст» взагалі заявив, що в мене в січні не було грошей, хоча вони там були :-) Це вже перебор навіть для рівня студента-практиканта…
Таке от «вирішення проблем» від Приватбанку
В зазначеній ситуації можемо порекомендувати створити регулярний платіж з іншої картки за реквізитами договору.
Банк збільшує або зменшує ліміти, аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, що були вам надані.