Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Наступні декілька днів я намагалась вияснити як можна забрати свої гроші. В різних установах надавали абсолютно різну інформацію. На электронну пошту повідомили що потрібно моя особиста присутність або довірена особа і тоді гроші перерахують на інший рахунок або віддадуть готівкою, в одному банку моїй мамі повідомили що можна пройти верифікацію у відео чаті, в іншій банківській установі сказали лише особиста присутність і ніяк по іншому. В мене таке питання, чи взагалі кваліфіковані працівники працюють в такій установі, якщо кожен каже різну інформацію?
Ніякої інформації точної я так і не добилась, тому вирішила їхати сама в Україну, залишивши свого неповнолітнього сина на о. Тенеріфе, де ми зараз проживаємо. В країнах Європи я могла мати через це проблеми с законом, так як тут не можна залишати дитину одну навіть на 1 день. Але виходу не було, це всі мої збереження, які в мене були. В мене питання, чому у воєнний час не передбачено ніяких дій, щоб не їхати з закордону, щоб забрати свої ж гроші? Я розумію, що мені направили якийсь лист на адресу прописки, але мало хто живе по прописці, особливо зараз. Для чого електронна пошта, додатки?
Витративши 450 Євро на білети на літак і ще 1600 грн на автобуси, щоб розібратись з банком, який не може донести ніякої інформації я прийшла у відділення у м. Луцьк, щоб особисто написати заяву. Мене фотографували, просили ставити підписи, а потім сказали ручкою на папері написати заявку в довільній формі на перерахування коштів. Заявка 100993515. Було повідомлено що кошти повернуть в період до 3 робочих днів.
Вже повернувшись в країну, де я проживаю, нічого не змінилось через 3 дні. Написавши лист на електронну адресу, мені повідомили, що заявку відхилено через неправильне заповнення. Шановні співробітники, в мене знову одне і те ж саме питання, ви взагалі знаєте саої обовʼязки і як треба працювати? Я витратили 4 дні на дорогу, багато грошей на білети, проживання, залишила дитину одну, тиждень часу, купу нервів і отримала дуже великий стрес, а заявку не прийняли. Я заповнювала заявку під диктовку працівника банку.
Будучи в Україні, я зробила довіреність на маму і вона знову пішла в банк вимагати повернення моїх же грошей, їй видали абсолютно іншу форму заявки, а також прийняли її лише тому, що я вже писала іншу, яка не підійшла. Гроші мені повернули з великим боєм і нервовим стресом лише через 2 тижні. Чому я мала такі проблеми з державною установою. Я не маю проблем с законом, ніколи не брала кредити, не маю служити. Виходить тікаючи від війни і самостійно виховуючи сина, банк в країні, громадянкою якої я є влаштував мені просто колосальні проблеми. Вимагаю розібратись в цій ситуації і повідомити мені які дії щодо банку були прийняті і чи можу я отримати компенсацію за все це недорозуміння?
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.