Тиждень неможливо замовити Преміум Банкінг
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Банк відмітив проблему як «Вирішена», однак банк зі свого боку не зробив нічого для вирішення проблеми. Я самостійно їздив до відділення банку та відразу очно працював зх менеджером щодо активації послуги. Від банку дзвінка не було. Все довелося робити самостійно та лише у відділенні самого банку. Лише особиста залученість начальниці vip відділення допомогли вирішити проблему.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Замовив дзвінок від спеціаліста. На наступний день ніякого дзвінка не було.
Звʼязався з онлайн підтримкою. У них там таких спеціалістів немає і все, чим мені змогли допомогти, це зареєструвати нову заявку на дзвінок спеціаліста. Замовлено було дзвінок з 12:30 до 14:30.
Був дзвінок наступного дня об 11:30. Я сказав, що маю дзвінок по роботі і попросив набрати в заздалегідь погоджений час.
О 13:00 йде виклик. Телефон знаходиться поблизу, тому підіймаю трубку швидко — секунд 5. Зі сторони банку звʼязок відразу було розірвано, а мені надйшло повідомлення від автовідповідача про те, що я пропустив дзвінок від банку.
Ок. Пишу ще раз на онлайн підтримку. Звичайно, ніхто нічим не може допомогти, окрім як знову зробити заявку на дзвінок консультанта з питань Преміум Банкінгу.
Ну замовили дзвінок. Знову уточнили на котру годину мене влаштує. І обираю з доступних слотів дзвінок у будь-який час в період з 12:00 до 15:00.
Дзвінок знову лунає на годину раніше — об 11:00. Знову підіймаю трубку відразу і знову Приватбанк кладе відразу трубку.
Знову звертаюся до онлайн підтримки. Вони формують якусь там заявку на внутрішню перевірку, від якої мені геть ні холодно, ні гаряче…
І дзвінок з приводу цієї заявки також повинен був відбутися сьогодні, але ніхто нікуди не подзвонив.
Супер. Просто супер.
Сподіваюся, що скоро у цього горе банку заберуть ліцензію.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.