Заблоковано рахунок у зв’язку з розірванням ділових відносин/розірванням договору
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Всі курси банку | ||
І ось у черговий раз коли я скористувався пільговим кредитним лімітом у грудні 2023 для оплати будівельно-ремонтних робіт банк через декілька днів без будь-яких попереджень та пояснень заблокував мені рахунок! 5.12.2023 я вже не міг зробити жодної транзакції та увійти в додаток, 6.12.2023 я звернувся на гарячу лінію, там мені нічого конкретного не змогли пояснити — сказали тільки що рахунок обмежено. Причини невідомі. Порекомендували звернутись у відділення банку, і хоча на той момент для мене це було максимально незручно я звернувся у відділення банку де також конкретно не змогли мені пояснити що та чому відбувається — але уточнили що банк скоріш за все розірвав зі мною ділові відносини. Вже після мого звернення на гарячу лінію та у відділення банку мені надійшов лист на пошту яка була вказана при реєстрації який називався «ПОВІДОМЛЕННЯ
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку». В якому також немає ніяких пояснень чому саме банк вирішив розірвати договір та заблокувати мені рахунок!
У відділенні банку за допомогою співробітників я написав листа у головний офіс «ПриватБанку» де я попросив пояснити конкретні причини блокування/розірвання, тому що я не робив ніяких заборонених транзакцій, не було жодних проблем та питань з боку банку та взагалі я вважаю що це якась помилка. Та готовий підтвердити всі операції, пройти додаткові верифікації та зробити все що потрібно. На що банк через декілька днів надіслав мені паперового листа «УкрПоштою» за адресою фактичного проживання — але цей лист був точною копією електронного повідомлення яке було раніше та не містив ніяких конкретних відповідей на мій запит!
Особисті кошти які були на «Скарбничці» не повернули, інформацію стосовно погашення моєї заборгованості по використанним кредитним коштам не надали, жодного разу не звʼязувались (хоча співробітники відділення обіцяли зворотній звʼязок протягом декількох днів).
Звертався ще раз у відділення — сказали що мій запит в процесі, зі мною зв’яжуться як тільки запрацює «Київстар» (на той момент як раз були проблеми зі зв’язком) — але тиша і досі…
У відділенні надали номер заявки — 34550045, але коли я звʼязусь з гарячою лінією то за цим номером не надають жодної конкретної інформації — «рахунок обмежено, зверніться у відділення»… І так постійно по колу!
В мене є підозра що банку не подобається місце мого народження та прописки (тимчасово окуповане місто Маріуполь) — але я не проживаю там вже 11 років та не був з початку 2022 року. Ніякого відношення немаю до нього після окупації та можу це підтвердити будь-яким чином. Інших думок щодо блокування в мене немає — а банк так і не надає інформації щодо справжніх причин! Я готовий закрити рахунки, оплатити заборгованість — але ж я маю право хоча б бути в курсі причин блокування та отримати свої особисті кошти зі «Скарбнички»!
А взагалі то сподіваюсь що це якась технічна помилка та мені поновлять обслуговування та розблокують рахунок. Зі свого боку готовий надати всю інформацію та пройти всі верифікації. Як онлайн так і у відділенні — але все залежить від банку!
Сподіваюсь що за допомогою MinFin моє питання вирішиться! Заздалегідь дякую!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.