Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблоковано рахунок у зв’язку з розірванням ділових відносин/розірванням договору

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DeeMON4ik 3 січня 2024, 13:27
Я є клієнтом «ПриватБанку» вже понад 10 років. Активно користувався всіма послугами банку, ніколи не мав жодних проблем та заборгованостей, все завжди було в порядку. Завжди оперативно та успішно проходив всі актуалізації даних та верифікації. Саме тому банк надав мені великий кредитний ліміт яким я постійно користувався.

І ось у черговий раз коли я скористувався пільговим кредитним лімітом у грудні 2023 для оплати будівельно-ремонтних робіт банк через декілька днів без будь-яких попереджень та пояснень заблокував мені рахунок! 5.12.2023 я вже не міг зробити жодної транзакції та увійти в додаток, 6.12.2023 я звернувся на гарячу лінію, там мені нічого конкретного не змогли пояснити — сказали тільки що рахунок обмежено. Причини невідомі. Порекомендували звернутись у відділення банку, і хоча на той момент для мене це було максимально незручно я звернувся у відділення банку де також конкретно не змогли мені пояснити що та чому відбувається — але уточнили що банк скоріш за все розірвав зі мною ділові відносини. Вже після мого звернення на гарячу лінію та у відділення банку мені надійшов лист на пошту яка була вказана при реєстрації який називався «ПОВІДОМЛЕННЯ
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку». В якому також немає ніяких пояснень чому саме банк вирішив розірвати договір та заблокувати мені рахунок!

У відділенні банку за допомогою співробітників я написав листа у головний офіс «ПриватБанку» де я попросив пояснити конкретні причини блокування/розірвання, тому що я не робив ніяких заборонених транзакцій, не було жодних проблем та питань з боку банку та взагалі я вважаю що це якась помилка. Та готовий підтвердити всі операції, пройти додаткові верифікації та зробити все що потрібно. На що банк через декілька днів надіслав мені паперового листа «УкрПоштою» за адресою фактичного проживання — але цей лист був точною копією електронного повідомлення яке було раніше та не містив ніяких конкретних відповідей на мій запит!

Особисті кошти які були на «Скарбничці» не повернули, інформацію стосовно погашення моєї заборгованості по використанним кредитним коштам не надали, жодного разу не звʼязувались (хоча співробітники відділення обіцяли зворотній звʼязок протягом декількох днів).

Звертався ще раз у відділення — сказали що мій запит в процесі, зі мною зв’яжуться як тільки запрацює «Київстар» (на той момент як раз були проблеми зі зв’язком) — але тиша і досі…
У відділенні надали номер заявки — 34550045, але коли я звʼязусь з гарячою лінією то за цим номером не надають жодної конкретної інформації — «рахунок обмежено, зверніться у відділення»… І так постійно по колу!

В мене є підозра що банку не подобається місце мого народження та прописки (тимчасово окуповане місто Маріуполь) — але я не проживаю там вже 11 років та не був з початку 2022 року. Ніякого відношення немаю до нього після окупації та можу це підтвердити будь-яким чином. Інших думок щодо блокування в мене немає — а банк так і не надає інформації щодо справжніх причин! Я готовий закрити рахунки, оплатити заборгованість — але ж я маю право хоча б бути в курсі причин блокування та отримати свої особисті кошти зі «Скарбнички»!
А взагалі то сподіваюсь що це якась технічна помилка та мені поновлять обслуговування та розблокують рахунок. Зі свого боку готовий надати всю інформацію та пройти всі верифікації. Як онлайн так і у відділенні — але все залежить від банку!
Сподіваюсь що за допомогою MinFin моє питання вирішиться! Заздалегідь дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2024, 15:36
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Коментарі - 19

+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
3 січня 2024, 16:01
#
Відповідь для представника «ПриватБанку» — ну черговий шаблонний текст, просто скопіювали все те ж саме що у листі-повідомленні від банку від 6.12.2023… Якщо Ви не бот та не робот — будь-ласка, прочитайте мій відгук! Бажано уважно! Розірвання відносин зі мною у односторонньому порядку без попередження та взагалі без причин є помилковим! І я можу це підтвердити будь-яким чином — але якщо банк нарешті розпочне хоч якийсь діалог зі мною, а не просто за допомогою Ctrl+C/Ctrl+V буде копіювати мені одне і те саме повідомлення у якому не названо конкретної причини розірвання відносин… «Наразі, ваше обслуговування обмежене» — це неправда! Обслуговування повністю заблоковано! Я навіть не можу дізнатись причину розірвання, не можу дізнатись точну суму заборгованості, не можу зробити взагалі нічого! «Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку» — ще 6.12.2023 написав заяву про перерахування залишків коштів — але гроші так і не повернули! Також як і у випадку з розірванням відносин не повідомили причину чому кошти не повернули на вказаний мною рахунок. Я не маю взагалі ніякого зворотнього звʼязку з банком! Ніякого! Вже майже місяць! Сподіваюсь нарешті розпочнете діалог зі мною, а ще більше сподіваюсь що розблокуєте та відновите помилково та несправедливо заблокований рахунок! Велике прохання відповісти мені не за допомогою роботів та шаблонів, а по суті питань
+
+15
DeeMON4ik
DeeMON4ik
3 січня 2024, 16:07
#
«Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення» — у Вас є інформація що мої транзакції повʼязані з тероризмом, злочинністю, тощо? По якій саме транзакції? Купівля продуктів у Novus або заправка на Klo? Назвіть тоді будь-ласка які саме транзакції фінансували тероризм або злочинність — може я випадково пропустив… Бо у інакшому випадку це просто наклеп!
+
+1
Валерка Котовский
Валерка Котовский
3 січня 2024, 16:14
#
Сейчас банки косят клиентов с которых не получают доход, торгуют они криптой, или покупают продают мебель по 10к грн не важно, советую замораживать депозиты для банка если банк активно юзается, там меньше вероятность что будут пытаться скосить…
Кстати какой оборот по карте за месяц был? может нарушен был?
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
3 січня 2024, 16:58
#
Сейчас уже не могу посмотреть точную цифру оборота так как нет доступа к приложению и выпискам. Но оборот за последний месяц не превысил 400000 грн точно, и последние транзакции был в минус, в счёт кредитного лимита. Этими средставми я воспользовался для покупки стройматериалов и оплаты строительных работ, причём банк сам мне недавно повысил кредитный лимит до 150000 грн — в качестве доверия и лояльности. И тут на тебе… Гром среди ясного неба! Без каких-либо причин
+
+1
Jassmminne
Jassmminne
3 січня 2024, 17:23
#
Зараз у них така політика, блокувати рахунки без пояснення причин. Навіть депозитні рахунки.
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
3 січня 2024, 17:39
#
Цікава звичайно політика, нічого не скажеш… Особливо по відношенню до клієнтів які 10−12 років стабільно користувались усіма послугами та принесли купу грошей «Привату»! Цікаво ще — яким чином можна вплинути на це хибне та несправедливе рішення щодо розриву відносин? Тільки суд? Можливо хтось вже має досвід
+
+1
Валерка Котовский
Валерка Котовский
3 січня 2024, 18:40
#
Оплата за стройматериалы была через терминал?
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
3 січня 2024, 19:59
#
Нет, переводом на карты в счёт кредитных средств. Но все транзакции и получателей я могу подтвердить
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
3 січня 2024, 21:37
#
Нууу теперь то уже стало походить на продажу крипты) в своём блоге я описал как правильно продать крипту и не улететь с банка :D
Ато одни тут заливают что мебель старую на 20к продают) другие жигули) третьи стройматериалы и работы)
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
4 січня 2024, 10:31
#
Продажа крипты с расходной операцией — это как? :) Продал крипту — но не получил за неё средства на карту, а потратил? :))
+
+1
Валерка Котовский
Валерка Котовский
4 січня 2024, 13:18
#
Суть могла быть в покупке же, то я так образно написал продать, такие большие суммы на карте физика нельзя делать тем более не терминал, один уже писал тут за ремонт машины оплатил 200 или 400к и улетел так же
+
+1
makssss
makssss
7 січня 2024, 15:30
#
Отличный совет. Остаться с депозитом в банке, который вас заблокировал)))
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
7 січня 2024, 18:11
#
И не просто заблокировал — а заблокировал просто так! Без каких-либо причин, объяснений и предупреждений
+
+1
natashaGra
natashaGra
3 січня 2024, 18:24
#
Алгоритм основанный на тысячах показателей дал сбой… А починить уже вряд-ли кто сможет
+
+1
MykolaA
MykolaA
3 січня 2024, 19:23
#
Питання виключно для власного розуміння:
оборот за последний месяц не превысил 400000 грн „
-“ для оплати будівельно-ремонтних робіт» :
— це мова про рахунок фізичної особи?
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
3 січня 2024, 20:02
#
Так, це не ФОП. НБУ допускає щомісячний обіг до 400000 гривень і ця сума не повинна підлягати фінмоніторингу, а оплата будівельно-ремонтних робіт була за ремонт квартири! Тобто ніякої комерції - а тим паче тероризму, злочинності та зброї масового знищення! Але банк при цьому наполягає що я саме злочинець-терорист який робив транзакції для виготовлення зброї масового знищення :)))
+
+1
Валерка Котовский
Валерка Котовский
5 січня 2024, 11:43
#
Ну если дословно) то там написано про зачисление налички то есть через терминал, а не переводы п2п)
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
5 січня 2024, 11:22
#
Окрім всього вищеназваного банк не дає можливості погасити заборгованість! Так як всі мої дії заблоковано (немає можливості поповнювати через термінал тому що обслуговування картки заблоковано, з карток інших банків та третіх осіб також неможливо здійснити платіж з тієї ж причини, доступу до додатку немає, представники банку тут на форумі ігнорують, на гарячій лінії кажуть що можна з карток інших банків зробити перевод на IBAN — але сам IBAN назвати відмовляються («немає технічної можливості повідомити Вам IBAN»), а я його не можу дізнатись тому що немає доступу до додатку. При цьому всьому поставили ультимативно терміни для сплати до 7.01.2024! Зробили просто все можливе щоб я не міг погасити заборгованість.
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
5 січня 2024, 11:36
#
Перевірити залишок заборгованості я також не можу — 3700 заблоковано, додаток заблокований
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Заблоковано рахунок у зв’язку з розірванням ділових відносин/розірванням договору