Мінфін - Курси валют України

Встановити

Півроку утримують кошти, некомпетентні співробітники

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Pixelman95 25 грудня 2023, 19:01
Банк утримує мої гроші півроку.
4 липня отримав платіж на 8500 грн з монобанку, ввечері того ж дня заблокували карту. В чаті онлайн написали що карту розблокують через 5 днів, якщо не буде заяви з поліції.
Через 5 днів написав в чат, скинув всі скріни, переписку і квитанцію до платежу (це був продаж криптовалюти).
В чаті сказали що карту розблокують якщо я поверну гроші відправнику або якщо я звернусь в поліцію.
Я пішов в поліцію, там сказали що на мене немає ніяких справ чи проваджень, я подав зустрічну заяву на відправника коштів, мені дали талон — повідомлення з єдиного обліку, сказали щоб скинув його в банк і вони мають розблокувати картку.
Скинув фото заяви в чат, там відповіли «Такой можливості на жаль, немає поліція має провести розслідування, якщо факт шахрайства не підтверджено закриють справу, вам мають надати рішення, з рішенням потрібно буде звернутись в чат»
Я знов написав що в поліції мені сказали що на мене немає ніяких справ чи проваджень, але оператор як робот, пише одне й те саме.
Що поліція має провести розслідування і надати висновок якщо справу буде закрито.
Я подзвонив до слідчої, у якої я писав зустрічну заяву, і вона сказала щоб я вимагав в банку витяг з ЄРДР, бо в базі на мене не знаходить ніяких справ, і якщо мені в банку не надають витяг з ЄРДР то банк сам вигадав цю справу.
Оператор мені написав в тисячний раз одну й ту саму мантру — зверніться до поліції, і що ніяких документів (витягів) банк мені надати не може.
Після цього я написав скаргу в НБУ, через місяць мені прийшла відповідь — що банк може зняти обмеження якщо надати адресу гаманця, довідку про доходи, довідку про сплачені податки.
Я знову написав в чат привату, що прийшла відповідь від НБУ і я можу це все надати, і ще прикріпив витяг з МВС що я до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не маю і в розшуку не перебуваю.
Мені знову відповіли що є запит до банку про проведення розслідування, і що строки розслідування їм невідомі, щоб я уточнив їх у слідчого.
Я написав щоб мені надали контакти слідчого — відповідь «На жаль, контакти слідчого технічно відсутня можливість надати»
Сьогодні я знов написав в чат онлайн (пройшло майже півроку з моменту блокування), оператор залишив заявку щоб зі мною зв’язались.
Подзвонила працівниця з технічного відділу, сказала що обмеження з карти можуть зняти якщо монобанк відкличе звернення. На моє прохання надати мені витяг з ЄРДР сказала що в них його немає, що це монобанк передав по внутрішньому каналу запит.
Щоб я звернувся в монобанк, надав їм ті пояснення і матеріали які надавав раніше в чат привату, щоб саме моно відкликали звернення.
Написав сьогодні в моно, пояснив ситуацію.
Але відповідь «З нашого боку, на жаль, вплинути на блокування в ПриватБанку ми не зможемо.В цьому випадку ми рекомендуємо вирішувати дане питанням з вашим банком».
Просто замкнуте коло.
В мене вже опускаються руки, раніше для мене приват був топ банк, а зараз це якесь організоване злочинне угруповання, яке може заблокувати ваші гроші і утримувати їх роками (сьогодні працівниця яка мені дзвонила так і сказала — півроку це ніщо, в нас є карти які по 5 років заблоковані).
Ні скарга в НБУ, ні витяг з реєстру МВС для банку нічого не означає.
Може в когось з користувачів була схожа ситуація — відпишіть в коментарях як вирішували питання.
Від банку чекаю адекватної відповіді і розблокування карти.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2023, 9:12
Вітаємо.
Заявку з даного питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації щодо способів врегулювання питання.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Коментарі - 2

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
25 грудня 2023, 21:59
#
Суд, и только суд, заодно и моральную компенсацию стянешь
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
26 грудня 2023, 8:50
#
В моём блоге я описал как безопасно продать криптовалюту и не попасть на мошенников, если уже и моно банк ломать начали, то это звоночек)
Думаю правильным решением было написать сюда, больше жалоб и счёт обязательно разблок или разорвут договор.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Півроку утримують кошти, некомпетентні співробітники